Robz-runda ("Eslövsrunda") Sön 10/2 kl 12.00

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Jag var ute i garaget och startade Viffern, körde en sväng i vändzonen vid parkeringen och sen gick jag in o fortsatte packa flyttlådor. :gråta
Kan inte ens föreställa mig när jag kan ta premiärturen.

Nu ska du inte gnälla.
En annan kan ju inte ens torr gasa i garaget jävla gipset är ganska mycket ivägen.

*gäsp* Nu har man kört så mkt så nu är det dax för service igen vet ni....:hihi

...eller strippa den från kåpor för att laga magkåpan... :huvet är nog mer i sanningsläge. :(

Blev en oplanerad runda även på söndagen, småvägar ner till SRW och lite hopp i gupp ut mot häckeberga, racehandskar är lite kalla så här års.

Förvånadsvärt lite grus på småvägarna :tummenupp

Inge grus på Eslövsrundan heller :tummenupp börjar gilla den globala uppvärmningen mer och mer tänk att komma ut och gazza året runt med racehandskar :D ....

//J

Inge grus på Eslövsrundan heller :tummenupp börjar gilla den globala uppvärmningen mer och mer tänk att komma ut och gazza året runt med racehandskar :D ....

//J

Åjo minsann att där var grus! Jag fick uppleva bakhjulsläpp av grus...så ljug inte! :mad: Fast ni körde så fort så ni märkte ju inte aaaaav den! :tungan

:7peta du kan ju inte heta jimmyretta numera...det får bli Ninja-Jimmy! :D

Ps. Tack för rundan! :)

Åjo minsann att där var grus! Jag fick uppleva bakhjulsläpp av grus...så ljug inte! :mad: Fast ni körde så fort så ni märkte ju inte aaaaav den! :tungan

:7peta du kan ju inte heta jimmyretta numera...det får bli Ninja-Jimmy! :D

Ps. Tack för rundan! :)

Några kilometrar var där grus men största delen vart ju hur fint som helst:pannkyss

Ninja-jimmy får mig att tänka på något helt annat så jag behåller nog mitt gamla nick, vem vet ett tu tre står där en retta i mitt garage:D

//Jimmy

//J
Verkligen, snart smälter isarna mer och mer, så blir det för mycket sötvatten i haven och då stannar golfströmmen så blir det en ny istid i europa.

Kanske är dags att dubba däcken, för det lär bli vinter i ett par tusen år.

Verkligen, snart smälter isarna mer och mer, så blir det för mycket sötvatten i haven och då stannar golfströmmen så blir det en ny istid i europa.

Kanske är dags att dubba däcken, för det lär bli vinter i ett par tusen år.

Men vi får nog njuta av ett antal varma och soliga somrar först :tummenupp
När parmafrosten slår till så flyttar vi till Brasilien, problemet där är att de har världsrekord i potthål på vägarna. Man ska inte bli förvånad om hela hojen får plats i nästa potthål som dyker upp efter nästa sväng.

När parmafrosten slår till så flyttar vi till Brasilien, problemet där är att de har världsrekord i potthål på vägarna. Man ska inte bli förvånad om hela hojen får plats i nästa potthål som dyker upp efter nästa sväng.

Potthålen snart fixade i brasilien, känner en som ska dit och laga dem:yoparty

//Jimmy

Sommaren påverkas knappast till det varmare, snarare mer och kraftigare skyfall, stormar, osv osv.

PARMAfrost, drabbar det bara Italien eller? Då är det lugnt ju:tungan

Sommaren påverkas knappast till det varmare, snarare mer och kraftigare skyfall, stormar, osv osv.
Du har väl tyvärr rätt, miljöhotet är verkligt, bäst vi säljer hojarna och slutar förbränna fossila bränslen. Du börjar... ;)

Du har väl tyvärr rätt, miljöhotet är verkligt, bäst vi säljer hojarna och slutar förbränna fossila bränslen. Du börjar... ;)
Jag tänker inte lägga av med min hojåkning helt men jag har helt klart skurit ner på åkandet.

Kör t.ex inte till affären eller jobbet längre, går eller cyklar istället.

Jag tänker inte lägga av med min hojåkning helt men jag har helt klart skurit ner på åkandet.

Kör t.ex inte till affären eller jobbet längre, går eller cyklar istället.
Fan vad du ska vara viktig då. Säg som det är istället, du börjar få gubbamage å gäddhäng :hihi

Har ni prövat www.spamgeeks.com ?
Rekommenderas varmt :tummenupp

Tänkte lägga upp en ny Eslöv i morgon, men det ser kkkaaallt ut!
Blir nog en kortis i all ensamhet....

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...