Robinson

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Är det någon som ska följa skiten.

Jag ser det framför mig redan, lika dåligt som tidigare år. Det var bra för 10-12 år sen, nu för tiden är det bara skit.

Jag försöker, men det tycks bara vara fula individer med. I only watch it for the pussy.

Lägg ner skiten!!! :gnissla

Det är väl ingen jävel som vill ägna sina lördagkvällar åt att se ett gäng dryga brudar och sprättiga överlevnadsmän, sitta fast på någon jävla öde ö där dom får svälta och gnälla över hur eländigt allt är. Whats new..lixom!??

Dags att hitta på något nytt!!!

Det blir ändå på nåt sätt ändå ett intressant sociologiskt experiment där man kan följa skillnaderna i gruppdynamik mellan en manlig och en kvinnlig grupp.

Minns de första årgångarna av robinson... På den tiden fanns det fortfarande folk med i programmet som var verkliga överlevare, värdiga att kallas "robinson". Numera är det bara fullt av presskåta dryga jävla whitetrash som vill bli kändisar, och i samma veva som programmet började gå åt det hållet slutade jag att kolla och har inte sett ett enda helt avsnitt av eländet (har dock sett korta klipp på några av de drygaste människorna de släpat iväg till den där ön... Fy fan säger jag bara).

Lägg ner skiten!!! :gnissla

Det är väl ingen jävel som vill ägna sina lördagkvällar åt att se ett gäng dryga brudar och sprättiga överlevnadsmän, sitta fast på någon jävla öde ö där dom får svälta och gnälla över hur eländigt allt är. Whats new..lixom!??

Dags att hitta på något nytt!!!

Exakt! Precis som de nytänkande individerna som återskapat Melrose Place, fast i en 2009 års version. Whoppelidoo, snacka om innovativt!

:död

Vilken kärring som väljer att åka hem.. Hur länge har dom varit där? En vecka?

Robinson e de shit. Paolo kommer med sina punchdruckna oneliners och bara dominerar.

Var hon Tienne skelögd?
Jag kunde inte riktigt avgöra om hon var snygg eller inte.

Vore kul med en riktig tävling.. Släng av ett gäng tävlande på en öde ö, återvänd efter ett år, den som lever (eller är minst död), vinner!

utveckla skiten
Ta in ännu mera störda människor utan mentala spärrar. ge alla varit fet kniv eller bollträ, hetsa dom mot varandra, den som lever på slutet vinner. personen får själv bestämma avrättningsmetod.

Fördelar: lite barnförbjudet ultravåld, vi slipper en dryg vinnare

nackdelar: kanske lite få sökande men det går att locka folk med berömmelse.

utveckla skiten
Ta in ännu mera störda människor utan mentala spärrar. ge alla varit fet kniv eller bollträ, hetsa dom mot varandra, den som lever på slutet vinner. personen får själv bestämma avrättningsmetod.

Lite som Flugornas herre menar du?

utveckla skiten

Battle royal?

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!