Robinson helvete!

Tv-producenter som styr upp friidrott har iaf fattat. Kolla skillnaden i kameravinkel då män/kvinnor kliver upp ur sanden:arsele:tuttar. Me like längdhopp!

Men för fan! Alla dokusåpor bygger på mobbing, kränkning och stark mot svag....det är ju vitsen med det programmet som du alltså aktivt valde att titta på; att skämma ut folk.

Om folk slutade kolla på sån där skit skulle dom sluta producera.

Så länge det finns tittare finns det stålars. Och då blir det nya jävla säsonger med skiten.

Har folk inget vettigare att hålla på med än att glo på TV. Tänk vad mycket man skulle kunna kramas. Fleeeera timmar. :krama :)

Nu ska vi se, det sista jag såg på tv var Moto GP från Indianapolis i söndags.

Säg nåt som är värt att se en vardagkväll. Ja, lite nyheter förstås. Men sen.!!? :va

Och det är fan inget bättre på helgerna. Förutom GP:et. Som oxå är lite torftigt nu för tiden. (När det går så jävla skitdåligt för Rossi) :näsblod

Vad är den demografiska gruppen för Fångarna på Fortet??
Till på råga har dom återupplivat liket Kurt Olsson!?
Knarkar dom på måndagsmötena eller?

Robinson är ett spel som sätter både fysik och psyke på spel.

Nej, skärpning. Robinson är en dokusåpa som sätter mediokra pseudokändisar på "prov". Ett prov som går ut på att se hur länge de mest socialt missanpassade patetiska människorna kan stå ut med varandra innan de börjar slåss, och sen bildas det pakter och någon åker ut. Det är precis som Big Brother, fast med mindre mat och mindre bekväma sängar. Ett patetiskt och sorgligt program som, under rätt ledning, hade kunnat bli riktigt vettigt, men som tyvärr gått dokuödet till mötes eftersom sex, våld, intriger och bråk säljer. Jag minns hur det var förr, när man tog in riktiga överlevare som faktiskt kunde bygga läger, fixa mat, utforska och skapa ett fungerande samhälle av minimala medel. Tänker då främst på deltagare som leif (eller vad han nu hette), som jag hävdar är en av få "värdiga" robinsondeltagare. I övrigt är det bara trams. Deltagare som stör sig på varandra, bråkar och röstar ut varandra. Blaha blaha...

Hade programmet handlat om faktisk överlevnad och vem som kan klara sig själv på en öde ö hade jag fortfarande tittat på det, men efter att skiten började dra åt farmen/big brother-hållet blev det bara patetiskt. Så nej, Robinson är inget annat än en patetisk dokusåpa fokuserande på intriger och bråk, ty labila pseudokändisar är vad fjortisar och dokutittare vill se. Trams.

Nej, skärpning. Robinson är en dokusåpa som sätter mediokra pseudokändisar på "prov". Ett prov som går ut på att se hur länge de mest socialt missanpassade patetiska människorna kan stå ut med varandra innan de börjar slåss, och sen bildas det pakter och någon åker ut. Det är precis som Big Brother, fast med mindre mat och mindre bekväma sängar. Ett patetiskt och sorgligt program som, under rätt ledning, hade kunnat bli riktigt vettigt, men som tyvärr gått dokuödet till mötes eftersom sex, våld, intriger och bråk säljer. Jag minns hur det var förr, när man tog in riktiga överlevare som faktiskt kunde bygga läger, fixa mat, utforska och skapa ett fungerande samhälle av minimala medel. Tänker då främst på deltagare som leif (eller vad han nu hette), som jag hävdar är en av få "värdiga" robinsondeltagare. I övrigt är det bara trams. Deltagare som stör sig på varandra, bråkar och röstar ut varandra. Blaha blaha...

Hade programmet handlat om faktisk överlevnad och vem som kan klara sig själv på en öde ö hade jag fortfarande tittat på det, men efter att skiten började dra åt farmen/big brother-hållet blev det bara patetiskt. Så nej, Robinson är inget annat än en patetisk dokusåpa fokuserande på intriger och bråk, ty labila pseudokändisar är vad fjortisar och dokutittare vill se. Trams.

Håller helt med,
sätt alla deltagarna på varsin öde ö fullsmetade med automatiska kameror.
Ge dem varsin nödsändare med möjlighet till tidsstyrt dödmansgrepp.
Ingen får komma i närheten av öarna.
Ingen kommunikation med de på öarna.
den som är sist har vunnit, men eftersom det är en överlevnadsövning så kommer ingen att hämta dem förrän de ger upp.
dvs man kan ha vunnit men ingen kommer eller meddelar förrän man säger jag ger upp och vill bli hämtad.
man skall inte veta om man är sist kvar eller inte.

Första veckan skulle nog vara ganska rolig att se hur de försöker få igång "livet".
andra veckan skulle nog bli som första
tredje veckan skulle nog bli lite tråkig,
fjärde veckan skulle "wilson" dyka upp.
femte veckan nu är det fest på hela ön galenskap i mångfald.
vem vet hur det blir sedan ?

Där har vi en robinson tävling jag skulle se.

som det är idag så borde inte tävlingen heta robinson, utan mobbingson

Last edited:
Om folk slutade kolla på sån där skit skulle dom sluta producera.

Så länge det finns tittare finns det stålars. Och då blir det nya jävla säsonger med skiten.

Har folk inget vettigare att hålla på med än att glo på TV. Tänk vad mycket man skulle kunna kramas. Fleeeera timmar. :krama :)

Nu ska vi se, det sista jag såg på tv var Moto GP från Indianapolis i söndags.

Säg nåt som är värt att se en vardagkväll. Ja, lite nyheter förstås. Men sen.!!? :va
Och det är fan inget bättre på helgerna. Förutom GP:et. Som oxå är lite torftigt nu för tiden. (När det går så jävla skitdåligt för Rossi) :näsblod

Förutom nyheter dokumentärer, djur o vetenskap..resten kan kvitta

http://www.findtubes.com =P

*host*

Nåja... Vad jag förvånas över är att folk ens ser på tv längre, varenda jävla kanal (med undantag för pensionärskanalen SVT) är sönderknullad med reklam, det GÅR jävlar inte att kolla på tv längre. Om jag mot förmodan skulle försöka så går det max en kvart åsså är det reklamavbrott varpå jag får ett raseriutbrott och stänger av i vredesmod, ser INGEN anledning att se på TV längre öht, utbudet är skit, dokusåpor av olika slag med mediekåta 20-åriga bloggäckel, stekare och fan och hans mormor. Se på film? Skulle inte tro det, ger hellre 59 kr för filmen på dvd på ICA eller snor den helt enkelt via nätet än försöker se på en filmjävel som var 20:e minut blir avbruten för reklam, samma sak med sport, särskilt med tanke på att TV-jävla-4 fått (köpt) rättigheterna till sommarens OS så kommer det vara en allmänt felknullad tillställning, japp, nu ska Emma Green-Tregaro hoppa final i damernas höjdhopp, detta är det avgörande hoppet och NU bryter vi för reklam.... jo tjena... Gör nåt vettigt av era liv, SLUTA se på TV och åk mer hoj!

Var tvungen att tanka hem det och är fan glad att jag slapp se tjockisarna nakna.
Halva gänget fläskfior och en med silletuttar!

Nej tack!

Det var inte det som diskuterades, utan varför spelreglerna inte är lika mellan männen och kvinnorna. Vill man se mer naket är internet the shit :P

Två saker är deprimerande med sådana program:
#1: Grundtanken är bra, men det blir trams.
#2: Folk fortsätter att titta, trots att det blir sämre och sämre.

Nästan så att jag skäms, men jag tittar ibland på "The unbreakables" och liknande.
Samma grundtanke, men lämpliga personer som "tävlar" på lika villkor.
Brittisk TV är bättre helt enkelt.

Har förresten blivit anklagad för att vara ojämlik av facket, eftersom jag inte anställde några kvinnor.
Lyckades få igenom min ståndpunkt att jag vägrar anställa personer som inte har de fysiska förutsättningarna för att klara jobbet (minst 175 cm längd och 75 kg vikt).
Hörde i veckan att de hade problem på ett annat företag för att de inte ville ha en truckförare som inte nådde ner till pedalerna.
Hon kände sig kränkt.
Trams.
http://www.youtube.com/watch?v=C7nIrC1Iqs8

http://www.findtubes.com =P

*host*

Nåja... Vad jag förvånas över är att folk ens ser på tv längre, varenda jävla kanal (med undantag för pensionärskanalen SVT) är sönderknullad med reklam, det GÅR jävlar inte att kolla på tv längre. Om jag mot förmodan skulle försöka så går det max en kvart åsså är det reklamavbrott varpå jag får ett raseriutbrott och stänger av i vredesmod, ser INGEN anledning att se på TV längre öht, utbudet är skit, dokusåpor av olika slag med mediekåta 20-åriga bloggäckel, stekare och fan och hans mormor. Se på film? Skulle inte tro det, ger hellre 59 kr för filmen på dvd på ICA eller snor den helt enkelt via nätet än försöker se på en filmjävel som var 20:e minut blir avbruten för reklam, samma sak med sport, särskilt med tanke på att TV-jävla-4 fått (köpt) rättigheterna till sommarens OS så kommer det vara en allmänt felknullad tillställning, japp, nu ska Emma Green-Tregaro hoppa final i damernas höjdhopp, detta är det avgörande hoppet och NU bryter vi för reklam.... jo tjena... Gör nåt vettigt av era liv, SLUTA se på TV och åk mer hoj!

Gör som mig, släng TVn om du tycker att det bara är skit?

Har förresten blivit anklagad för att vara ojämlik av facket, eftersom jag inte anställde några kvinnor.
Lyckades få igenom min ståndpunkt att jag vägrar anställa personer som inte har de fysiska förutsättningarna för att klara jobbet (minst 175 cm längd och 75 kg vikt).
Hörde i veckan att de hade problem på ett annat företag för att de inte ville ha en truckförare som inte nådde ner till pedalerna.
Hon kände sig kränkt.
Trams.

[YOUTUBE-ID]NgqeBcdbFJ4[/YOUTUBE-ID]

:gnissla

Får mig att tänka på kvinnorna som deltog i "kvinnor kan mässa", de skulle sätta upp tält men lyckades inte... de fick till slut känna sig "besegrade" o ringde efter männen som hyrde ut tältet för hjälp... :rofl
Undra om ngn av dessa kvinnor är deltagare i årets robinson :rolleyes:

Var en rätt kaxig rubrik i DN (eller om det var DI) när de gick i putten.
"Kvinnor kan
-Inte"

Back