Robban Gull rustad för försäsongstest.

lycka till där nere nu... hoppas allt går bra, men det gör det juh allt som oftast :)

ska bli ruskigt kul att se lite tider sen för robban kontra alla andra...

Liten Rapport

Man har delat upp förarna i två grupper, en som kör idag och en som kör imorgon. Robban kommer att köra under morgondagen. Han får dock bra träning genom att titta på när KTMs VM team tränar.....

Är inte avundsjuk alls utan jag gillar att sitta på kontoret när Robban och Anders är där nere i smeten :huvet

Jag pratade med Anders tidigare och fick i alla fall hör ljudet i bakgrunden... :D

Jag fortsätter att lägga upp bilder på www.mobillblogg.nu/Rikard :yoparty

// Rikard

@Patrese: Vad har du för koppling till Gull-teamet?

EDIT: Såg nu att du var marknadsansvarig.

Japp 45 hp är specat på www.redbullrookiescup.com , hojarna skall då ha ca 10 hk mindre än GP hojen.

// Rikard

Det er 47 hp.... Imorgon ska jag kora. Men jag har lite ont i magen, det kommer sakert bli battre, hoppas jag. Cyklarna var tuffa och verkade ga bra. Nu er det bara att hoppas pa sol :) :tummenupp Min taktik till imorgon ar att borja natten med att dromma om banan. Sen ska jag kora lugnt forsta passet. Efter det ska jag borja ta i tills jag blir snabbast
:gnissla :D :va

// Robert "Robban" Gull

Det er 47 hp.... Imorgon ska jag kora. Men jag har lite ont i magen, det kommer sakert bli battre, hoppas jag. Cyklarna var tuffa och verkade ga bra. Nu er det bara att hoppas pa sol :) :tummenupp Min taktik till imorgon ar att borja natten med att dromma om banan. Sen ska jag kora lugnt forsta passet. Efter det ska jag borja ta i tills jag blir snabbast

// Robert "Robban" Gull
Det låter som en lysande taktik! :tummenupp

Robban sänkte sina tider på andra passet med över 1 sekund men råkande också trilla lite.

Ena lillfingret har tyvärr gått av. :huvet Vi får se om han kan köra mer idag.

Han han dock sätta absoluta topp tider innan fallet.

// Rikard

// Robert "Robban" Gull

Kom igen nu Robban, visa dem hur man ska köra!!
Hoppas fingret repar sig snabbt!

/Morgan

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...