GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ligger som vanligt på er favve server www.ketogan.com under videos brevid fälgarna.
Jäklar va Alkishajen kör fort
Jäklar va Alkishajen kör fort

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Robban fick revenge på Knudan, nästan iafDon Quixote skrev:Schysst film. Robban är för långsam om Mozzbergh kan ta sig förbi sådär![]()
Haha, det va första gången jag åkte falken... Evighetsgammal film alltså. Det gick så dåligt så jag inte ens brytt mig om att köra över till min egen dator...GSXR1100R skrev:Ligger som vanligt på er favve server www.ketogan.com under videos brevid fälgarna.
Jäklar va Alkishajen kör fort![]()
Bjuder på den iaf, nu går det lite fortare kan jag lova!! 
Ja det vill jag lova, du är übersnabb nu och Mozzbergh & Sölebo sliter sitt hår, kul att se dig växa som RR förare, att du dessutom fortfarande fuskar med SM i motorcross gör inte saken sämrealakhai skrev:Haha, det va första gången jag åkte falken... Evighetsgammal film alltså. Det gick så dåligt så jag inte ens brytt mig om att köra över till min egen dator...![]()
Ozo ligger det på ett band Micke får tag på... Illa, illa!!Bjuder på den iaf, nu går det lite fortare kan jag lova!!
![]()
![]()
Tack Bjölle, hoppas ni får ihop fler Retarder till nästa körningBjölle skrev:Mycket trevlig tittning!

GSXR1100R skrev:...att du dessutom fortfarande fuskar med SM i motorcross gör inte saken sämre![]()
Robban sprängde motorn när han låg 2:aoscar skrev:Vafalls!!!!? Vad är det du säger???

GSXR1100R skrev:Robban sprängde motorn när han låg 2:a![]()
I Lördags, inte mycket att titta på, en massa jordfräsar bara.oscar skrev:När? Var? Hur? Fan att man inte har fått veta detta, hade ju varit jäkligt kul att se!
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |