"Roadtrip"

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Tänkte bara berätta om vår lilla roadtrip som vi gjorde idag. Det blev totalt ca 85 mil. Vi startade i Karlstad o åkte mot Stockholm. Svängde av vid Barkaby för att kolla in Outlet affärerna där, sicken skit!! Om det fanns nåt att ha så var det ju bara i storlek Laban och XLaban. Efter det käkade vi en liten burgare på Max (mums!). Fortsatte in i Tokholm C. Eftersom vi var rätt så stela i kroppen o halvdöva (5 st i en v40 med alldeles för litet benutrymme samt en stereo laddad med mp3-låtar o volymen i bott hela vägen) satsade vi bara på NK o Åhléns. Jag orkade inte köpa nånting men de andra hittade väl nån tygtrasa som de köpte...Jag satsar mina shoppingpengar på lördag i Göteborg istället :tummenupp

Strax före 16 drog vi oss hemöver fast nu mot Tibro. Chauffören plus en till sa att det fanns en pizzeria där som har grymt stora o goda pizzor. Så det blev en omväg på 25 mil bara för att käka "storpizza". Pizzan var både STOR o god :tummenupp . Kl 22:45 var vi åter tillbaka i Karlstad efter en "rolig" :confused: dag....

Apambulans skrev:
Strax före 16 drog vi oss hemöver fast nu mot Tibro. Chauffören plus en till sa att det fanns en pizzeria där som har grymt stora o goda pizzor. Så det blev en omväg på 25 mil bara för att käka "storpizza". Pizzan var både STOR o god :tummenupp . Kl 22:45 var vi åter tillbaka i Karlstad efter en "rolig" :confused: dag....

Jag kollade precis på filmen Eurotrip!! det var en resa det.
Edit: Kom på en sak... skojigt det vore om du blev magsjuk och spydde upp pizzan igen.. då har ju allt varit förgäves :tuttar

Thundercat skrev:
Omväg på 25 mil för att köpa pizza? :dummer

Ja, det sa jag med. Inte så mycket att göra när man sitter i baksätet o halvsover med huvudet liggandes på "hatthyllan" mellan två 6*9:or.
- Mamma varför piper det i mina öron? :3freak

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa