"Roadtrip"

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Tänkte bara berätta om vår lilla roadtrip som vi gjorde idag. Det blev totalt ca 85 mil. Vi startade i Karlstad o åkte mot Stockholm. Svängde av vid Barkaby för att kolla in Outlet affärerna där, sicken skit!! Om det fanns nåt att ha så var det ju bara i storlek Laban och XLaban. Efter det käkade vi en liten burgare på Max (mums!). Fortsatte in i Tokholm C. Eftersom vi var rätt så stela i kroppen o halvdöva (5 st i en v40 med alldeles för litet benutrymme samt en stereo laddad med mp3-låtar o volymen i bott hela vägen) satsade vi bara på NK o Åhléns. Jag orkade inte köpa nånting men de andra hittade väl nån tygtrasa som de köpte...Jag satsar mina shoppingpengar på lördag i Göteborg istället :tummenupp

Strax före 16 drog vi oss hemöver fast nu mot Tibro. Chauffören plus en till sa att det fanns en pizzeria där som har grymt stora o goda pizzor. Så det blev en omväg på 25 mil bara för att käka "storpizza". Pizzan var både STOR o god :tummenupp . Kl 22:45 var vi åter tillbaka i Karlstad efter en "rolig" :confused: dag....

Apambulans skrev:
Strax före 16 drog vi oss hemöver fast nu mot Tibro. Chauffören plus en till sa att det fanns en pizzeria där som har grymt stora o goda pizzor. Så det blev en omväg på 25 mil bara för att käka "storpizza". Pizzan var både STOR o god :tummenupp . Kl 22:45 var vi åter tillbaka i Karlstad efter en "rolig" :confused: dag....

Jag kollade precis på filmen Eurotrip!! det var en resa det.
Edit: Kom på en sak... skojigt det vore om du blev magsjuk och spydde upp pizzan igen.. då har ju allt varit förgäves :tuttar

Thundercat skrev:
Omväg på 25 mil för att köpa pizza? :dummer

Ja, det sa jag med. Inte så mycket att göra när man sitter i baksätet o halvsover med huvudet liggandes på "hatthyllan" mellan två 6*9:or.
- Mamma varför piper det i mina öron? :3freak

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...