Tänkte bara berätta om vår lilla roadtrip som vi gjorde idag. Det blev totalt ca 85 mil. Vi startade i Karlstad o åkte mot Stockholm. Svängde av vid Barkaby för att kolla in Outlet affärerna där, sicken skit!! Om det fanns nåt att ha så var det ju bara i storlek Laban och XLaban. Efter det käkade vi en liten burgare på Max (mums!). Fortsatte in i Tokholm C. Eftersom vi var rätt så stela i kroppen o halvdöva (5 st i en v40 med alldeles för litet benutrymme samt en stereo laddad med mp3-låtar o volymen i bott hela vägen) satsade vi bara på NK o Åhléns. Jag orkade inte köpa nånting men de andra hittade väl nån tygtrasa som de köpte...Jag satsar mina shoppingpengar på lördag i Göteborg istället
Strax före 16 drog vi oss hemöver fast nu mot Tibro. Chauffören plus en till sa att det fanns en pizzeria där som har grymt stora o goda pizzor. Så det blev en omväg på 25 mil bara för att käka "storpizza". Pizzan var både STOR o god
. Kl 22:45 var vi åter tillbaka i Karlstad efter en "rolig"
dag....

Strax före 16 drog vi oss hemöver fast nu mot Tibro. Chauffören plus en till sa att det fanns en pizzeria där som har grymt stora o goda pizzor. Så det blev en omväg på 25 mil bara för att käka "storpizza". Pizzan var både STOR o god