Roadracingskador

Hördu Soppatorsken! Om det där är ett sugmärke, så har personen i fråga väldigt stark sugförmåga om han/hon kan få märket att svida och ömma...

Jadu Micke! På Knudan blir det favorit i repris: Carlsberg och elmoppe. :tummenupp

Och Marcus, om mina möbler luktar mögelost nästa gång jag kommer till Borås kan jag alltså räkna ut vad som hänt.

Macho Woman skrev:
Och Marcus, om mina möbler luktar mögelost nästa gång jag kommer till Borås kan jag alltså räkna ut vad som hänt.

Lukt kan maskeras, så frågan är om du vågar gå omkring i ovisshet. Jag hade lämnat in alla möbler på kemtvätt direkt.

McB skrev:
Lukt kan maskeras, så frågan är om du vågar gå omkring i ovisshet. Jag hade lämnat in alla möbler på kemtvätt direkt.

Nu är du ute och motorcyklar igen. Jag har jobbat på kemtvätt och så mycket lärde jag mig där så jag vet såpass att möbler kan man inte tvätta. Nu ligger du risigt till! Se till att ta bort de flötiga märkena på spegeln också!

Macho Woman skrev:
Nu är du ute och motorcyklar igen. Jag har jobbat på kemtvätt och så mycket lärde jag mig där så jag vet såpass att möbler kan man inte tvätta. Nu ligger du risigt till! Se till att ta bort de flötiga märkena på spegeln också!

Man kan tvätta klädseln.

Vilken spegel, vilka märken? :rolleyes:

Freppa skrev:
Fan, det var länge sedan man ollade något........ :crash

Du har ju ett helt jävla sjukhus att olla, det är bara att sätta igång. Någon vacker liten sjuksköterska kanske också vill bli ollad. :D

Äh, har ju ksrivit ut mig själv och rymt till föräldrarna. Snacka om att ha tonårsångest! 29 år och åter hos föräldrarna. Kanske inte lämpligt att olla nåt här.......

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back