roadracing.se?

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Eeeh.. Vart hittar man resultat och tabeller.... :va

Hittar ingenting i menyn om resultat, och under klasserna finns bara nån text som skriver vad varje klass är, och nåt reglemente....

Är jag helt blind? :cool:

Det var något som skulle fixas tror jag. Har för mig att jag läste det någonstans.

MyLaps hade jag redan hittat! :tummenupp

Men bra att dom länkade dit....

Nån sammanställning hittar jag inte....

Fick ARCs resultat i helgen. LMS i förrgår. Så kunde börja med tabellerna först igår, lägger upp dom snart. :tummenupp

(Sen kanske någon kan förklara hur #11 kan innehas av två olika personer i 250R :va)

Fick ARCs resultat i helgen. LMS i förrgår. Så kunde börja med tabellerna först igår, lägger upp dom snart. :tummenupp

(Sen kanske någon kan förklara hur #11 kan innehas av två olika personer i 250R :va)

Aaah ok, då var jag inte blind i alla fall så.... :tummenupp

Den ana är Calle Torsell, den andra är Fransson, eller, han körde ju med 117 i helgen i alla fall. Eller var det olika på Sviestad och Anderstorp?

Den ana är Calle Torsell, den andra är Fransson, eller, han körde ju med 117 i helgen i alla fall. Eller var det olika på Sviestad och Anderstorp?

Jonas Cedås hade #11 på Anderstorp i 250R, vilket jag antar var tilldelat av arrangören. Carl Torssel är den som har reserverat numret, och körde med det i 250R hos LMS.

Jonas Cedås hade #11 på Anderstorp i 250R, vilket jag antar var tilldelat av arrangören. Carl Torssel är den som har reserverat numret, och körde med det i 250R hos LMS.

ARC verkar i flera fall ha delat ut låga nummer som tillhör andra, normalt använder arrangören 100+ för att undvika sånt.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...