Roadracing i Australien.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Hej på er. Om saker går som det är tänkt så kommer jag och familjen att spendera nästa vinter i Australien, närmare bestämt Sydney. Såklart måste det köras hoj! Bodde där ett år för 20 år sedan och jag minns att staden hade ett par banor, Oran Park och Amaroo Park, båda med betongmurar och Armcoräcken på bekvämt armlängds avstånd. :D
Nåväl, min fråga är om det finns någon som känner någon där som kör RR och kan svara på lite dumma frågor typ hojpriser, träningstillfällen osv. Det vore mums att ha en personlig kontakt...

Om du registrerar dig på kawiforums.com så finns det där en racing-sektion med en del australiensare som du säkert kan fråga.

magnus_moss skrev:
Oran Park och Amaroo Park, båda med betongmurar och Armcoräcken på bekvämt armlängds avstånd. :D
Nåväl, min fråga är om det finns någon som känner någon där som kör RR och kan svara på lite dumma frågor typ hojpriser, träningstillfällen osv. Det vore mums att ha en personlig kontakt...

Det låter ju riktigt kul. Har du inte funderat på att göra surf-svängen... Nej, inte det nej.

Tänk, Mossberch roadracing school, Bondi beach Sydney. Surfers, släng er i väggen va transigt i jämförelse med detta koncept!

:-)

*/ ?>
Back