Roadracing helg på Knudan 8-9 September

Många av profilerna i RR och SH kommer vara där och bråka om placeringar och slarva i depån ....

micka.a
Maverick_ou812
Tsunami
Hellraiser
LayDeeOmega
JeJo
Mr K
Json
Lasen
Talpai
mfl.......

Man kanske kommer förbi. Det teamet som bjuder på godast öl kommer garanterat att få all hjälp jag kan bistå med :nicka

Lördag 8/9

09:00-09.45 Tidsträning NEC
09:55-10:15 Tidsträning 1 SP
10:25-10:45 Tidsträning 1 Nordic BOTT
11.00-17.00 Race 6 timmar NEC

Söndag 9/9

09:00-09:15 Tidsträning 2 SP
09:25-09;40 Tidsträning 2 Nordic BOTT
09:50-10:05 Tidsträning 3 SP
10:15-10:30 Nordic BOTT
10:40-11:15 Tidsträning REC
11:25 SP Race 15 varv
11:55 Nordic BOTT Race 15 varv
Lunch
13:00-17:00 REC Race 4 Timmar

Många av profilerna i RR och SH kommer vara där och bråka om placeringar och slarva i depån ....

micka.a - REC #97 M.A.S.
Maverick_ou812 - REC #97 M.A.S.
Tsunami - REC #97 M.A.S.
Hellraiser - REC #26 EA-Racing
LayDeeOmega - REC #26 EA-Racing
JeJo - REC #26 EA-Racing
Mr K - REC #26 EA-Racing
Json - NEC #40 R.I.H Endurance Team
Lasen - NEC #40 R.I.H Endurance Team
Talpai - Är mest ivägen om han kommer
mfl....... fyll på om ni vill.

Man kanske kommer förbi. Det teamet som bjuder på godast öl kommer garanterat att få all hjälp jag kan bistå med :nicka
Med tanke på vilket klantarsle du visat dig vara när det kommer till både mek och köra så blir du nog utan öl junior. :7peta :D

micka.a - REC #97 M.A.S.
Maverick_ou812 - REC #97 M.A.S.
Tsunami - REC #97 M.A.S.
M.A.M #97 :fakta

Last edited:
Vad fan e detta för påhopp... Nu blir jag nästan lite :huvet

Jag tar väl med biran själv då... och hejar på nån annan :arsele
Såja lille vän, nu ska du inte bli ledsen för att gamla farbrorn kivas lite med dig. :pannkyss
Skulle inte du o bjorasen köra ERF i år förresten? :va

Får jag min fetglugg i tid så hade jag tänkt titta upp. :)

Jag är lökmek™ åt #65 Big Boy's, Big Toy's racing på lördagen.
Vi har snart mekat färdigt. :gnissla

Fulriktad tank (så gott det gick), nya carbon bromsbelägg fram, ny olja+oljefilter, nysvetsad sump, ny packning, nytt kåpglas, CRG "roll-a-click" broms- och kopplinggrepp, grym dekaltrimning, nytt framdrev (upp en kugg), nytt aluminiumbakdrev. Åsså en blå kedja!! :yoparty

Vi kommer att regera, i depån....

Vi är nästan färdiga... #63 Radical Riders Racing kör i elitserien Lördag 8 september på anrika Ring Knutstorp, racet börjar 11.00 och håller på till 17.00.

Gratis inträde, välkommna att se real racing pau rick tigt.

kl 1300 går starten och vi är laddade.
#26 EA-racing hälsar er välkomna.... gratis inträde

Vi är nästan färdiga... #63 Radical Riders Racing kör i elitserien Lördag 8 september på anrika Ring Knutstorp, racet börjar 11.00 och håller på till 17.00.

Gratis inträde, välkommna att se real racing pau rick tigt.
kl 1300 går starten och vi är laddade.
#26 EA-racing hälsar er välkomna.... gratis inträde
Att åka o titta på dessa två team måste vara väldigt spännade, #63 RRR sitter i en depåbox och fikar mest hela tiden, hojen står på depåstöd och båten är lika full med leccakulor som hela Plantagens utställningsrabatt.

# 26 EA Racing, ville visa hela Knudan hur mycket man utvecklat sina mek-kunskaper sen racet på Anderstorp så två timmar av de fyra ser teamet ut som flugor på en sockerbit. Kemisk metall och silvertejp. DET är rejsing det!! :D

(Skönt att alla inblandade klarade sig utan allvarligare blesyrer, vi ses på A-torp)

# 26 EA Racing, ville visa hela Knudan hur mycket man utvecklat sina mek-kunskaper sen racet på Anderstorp så två timmar av de fyra ser teamet ut som flugor på en sockerbit. Kemisk metall och silvertejp. DET är rejsing det!! :D

(Skönt att alla inblandade klarade sig utan allvarligare blesyrer, vi ses på A-torp)

När vi väl fått ihopa hojjen igen blev allt bra. Grattis till #97 M.A.S som klarade sig utan avkör........ vurpor denna gången. Men efter finalen i A-torp får vi se vem som är högst i tabellen....

Race ON!!!!!

#63 RRR sitter i en depåbox och fikar mest hela tiden, hojen står på depåstöd och båten är lika full med leccakulor som hela Plantagens utställningsrabatt.

Vi kvalade in som 25:a på gamla slicks i regn, Sölis körde upp oss till en 8:onde plats innan han gjorde en äkta Tussilago, hojen stutsade in i armcoräcket och blev lite sned, armcoräcket klarade sig dock bra.

Sedan mysmekade vi lite en timme och jag stack ut och provade ett par varv i upptorkande, hojen spårade inte, även Sugo provade ett par varv men den ville liksom inte styra.

Vi fick full valuta för vår pit box, 5 timmars ätande och mysvila innan Sugo rullade ut 3 minuter före målflagg och knep fina 10 poäng.

12 liter bensin på 6 timmar är ekologisk racing.

Stort tack till våra mekar Pidder & Otee som fick slita som djur med liket.

Vi ligger 17:de i NEC och satsar på 10 poäng till i finalen.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...