Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vafalls består rr Sverige av gamla gubbar med käpp och maskulina brudar som är tvilling med valmers? Jag är förvirrad!
Är du hundra på att du såg denne kille, isf är det skönt att höra.Jag såg "Jack" i depån idag, verkade OK.
Dem packade och åkte.
Solli påminner lite om Jorpes körstil, det sitter en fluga på sidan av kåpan stil.Han sitter ju lika fånigt på cykeln som jag! Och kör så vettlöst fort!!! Det finns alltså hopp!!![]()
Är du hundra på att du såg denne kille, isf är det skönt att höra.
Nej hans mek är kortklippt.Nästan 100 , eller har han en mek med likadan frilla.
Är du hundra på att du såg denne kille, isf är det skönt att höra.
Nu låter du som furstenhoffDu får väl visa din manlighet.Dra på dig läder pyjamasen å kom ut sänk åldern då. Jag tror att du e lite avis på muskelmassan dom har ...som du aldrig ngnsin kommer att få![]()
Jag såg "Jack" i depån idag, verkade OK.
Dem packade och åkte.
Pratade lite med Luccetti och frågade om hans hoj han körde. Han hade köpt den i Spanien av en som hade köpt den åt sin son. Men den hade inte blivit så mycket använd som det först var tänkt. Sen när Luccetti hade kommit hem så undersökte han historiken bakom sin hoj lite mera genom att fråga på aprilia vem som haft den. När han fick reda på vem som var den föregående föraren innan spanioren så sa han " Får shåre aj håpe nååt". Sen hade han plockat ner ramen och skickat den direkt till aprilia för att kollas upp så att den var rak! Föregående föraren hade varit Casey Stoner!
Att prata med honnom kändes som att man pratade med Rossi! Dom påminde mycket i sättet att prata, mimiken och gesterna om varandra!
En annan grej var att han bodde i mitten av Italien nära San Marino. Men sin cykel hade han i södra Italien. Så bara för att åka och hämta den cykeln i Italien så hade han kört ca 100mil t.o.r. Så han och hans mekaniker har ett par dagar nu innan dom är hemma och har lastat av allt kan man gissa.
Team Mordgren inledde EM med avslappnat Jorpes & Mozz stuk i depån.Micke... Var tog kaos-bilden vägen?Trodde du skulle lägga upp den här inte sitta och gotta på den själv...
![]()
Härligt med onboardracefilm, coolt med close combat och stora dammoln.
Skålman råkkar hårdast av alla på ÅsenSkålman shejjkar loss i Jarno V.I.P Launch
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti