Roadracing EM på Åsen (Luff Land)

Jag såg "Jack" i depån idag, verkade OK.
Dem packade och åkte.

Vafalls består rr Sverige av gamla gubbar med käpp och maskulina brudar som är tvilling med valmers? Jag är förvirrad!

Du får väl visa din manlighet.Dra på dig läder pyjamasen å kom ut sänk åldern då. Jag tror att du e lite avis på muskelmassan dom har ...som du aldrig ngnsin kommer att få:yoparty

Han sitter ju lika fånigt på cykeln som jag! Och kör så vettlöst fort!!! Det finns alltså hopp!!:yoparty
Solli påminner lite om Jorpes körstil, det sitter en fluga på sidan av kåpan stil.

Men Kubbe var snabbare än Solli trots TIBA.

Bifogat

• solli.JPG
    solli.JPG
    76.7 KB · Visningar: 108
Micke... Var tog kaos-bilden vägen? :va Trodde du skulle lägga upp den här inte sitta och gotta på den själv... :D

Har börjat ladda upp bilder i galleriet nu förresten... Men det tar tid att gå igenom alla och risken är att det kan bli fel... Ser ni något som inte stämmer så säg till... det tar några dagar innan alla bilder från veckan är ute så ni får ha lite tålamod :)

Du får väl visa din manlighet.Dra på dig läder pyjamasen å kom ut sänk åldern då. Jag tror att du e lite avis på muskelmassan dom har ...som du aldrig ngnsin kommer att få:yoparty
Nu låter du som furstenhoff :D

Farten dom har är jag väldigt avis på, gubbs kan gazzaaa dom med :)

Skönt att höra att Luccetti kommit ut från sjukan och såg okej ut!

Inte hittat hur det gick i Nazionale FMI 250 Grand Prix om Luccetti förlorade sin ledning genom att välja Karlskoga istället. Bara hittat att en del toppförare i EM, som tex Omar Menghi och Tony Wirsing, valde Mugello istället. Även att Dannish Road Racing Team var där istället. Så därför inte Daniel Persson heller kunde köra på Kga.

Pratade lite med Luccetti och frågade om hans hoj han körde. Han hade köpt den i Spanien av en som hade köpt den åt sin son. Men den hade inte blivit så mycket använd som det först var tänkt. Sen när Luccetti hade kommit hem så undersökte han historiken bakom sin hoj lite mera genom att fråga på aprilia vem som haft den. När han fick reda på vem som var den föregående föraren innan spanioren så sa han " Får shåre aj håpe nååt". Sen hade han plockat ner ramen och skickat den direkt till aprilia för att kollas upp så att den var rak! Föregående föraren hade varit Casey Stoner! :D

Att prata med honnom kändes som att man pratade med Rossi! Dom påminde mycket i sättet att prata, mimiken och gesterna om varandra! :)

En annan grej var att han bodde i mitten av Italien nära San Marino. Men sin cykel hade han i södra Italien. Så bara för att åka och hämta den cykeln i Italien så hade han kört ca 100mil t.o.r. Så han och hans mekaniker har ett par dagar nu innan dom är hemma och har lastat av allt kan man gissa.

Jag såg "Jack" i depån idag, verkade OK.
Dem packade och åkte.

Det var ju bra nyheter! :)

Pratade lite med Luccetti och frågade om hans hoj han körde. Han hade köpt den i Spanien av en som hade köpt den åt sin son. Men den hade inte blivit så mycket använd som det först var tänkt. Sen när Luccetti hade kommit hem så undersökte han historiken bakom sin hoj lite mera genom att fråga på aprilia vem som haft den. När han fick reda på vem som var den föregående föraren innan spanioren så sa han " Får shåre aj håpe nååt". Sen hade han plockat ner ramen och skickat den direkt till aprilia för att kollas upp så att den var rak! Föregående föraren hade varit Casey Stoner! :D

Att prata med honnom kändes som att man pratade med Rossi! Dom påminde mycket i sättet att prata, mimiken och gesterna om varandra! :)

En annan grej var att han bodde i mitten av Italien nära San Marino. Men sin cykel hade han i södra Italien. Så bara för att åka och hämta den cykeln i Italien så hade han kört ca 100mil t.o.r. Så han och hans mekaniker har ett par dagar nu innan dom är hemma och har lastat av allt kan man gissa.

Hehe... Kul! :)

Last edited:
Micke... Var tog kaos-bilden vägen? :va Trodde du skulle lägga upp den här inte sitta och gotta på den själv... :D
Team Mordgren inledde EM med avslappnat Jorpes & Mozz stuk i depån.

Bifogat

• GetAttachment.jpg
    GetAttachment.jpg
    61.6 KB · Visningar: 211
Last edited:
Pratade med Luccetti igår innan dom åkte och han sa att nu låg han 2:a.
Han hade lite svårt att få fram ngt ljud, men efter att ha legat i koma så var det en snabb återhämtning.

Skålman shejjkar loss i Jarno V.I.P Launch

watch

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...