Roadbike PÅ SveavÄgen ???????

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
Vet nån vad de har där? säljer de delar också?

Jag ska ha ett 15 kugg framdrev till LC4´an. Vill inte åka till uppsala för en sån liten sak.

Hade du åkt till Uppsala fär ett 16-drev? Hade det gått ytterligare lätt om du hade velat ha ett 17T? ;)

Ring dem, dammit!

Mattias skrev:
Hade du åkt till Uppsala fär ett 16-drev? Hade det gått ytterligare lätt om du hade velat ha ett 17T? ;)

Ring dem, dammit!

aha........

grejen är att jag inte hittar numret. Har letat gula sidor och internet.

har nån numret? Eller letar jag fel?

heter de inte roadbike?

roadbike.se = dirtbike i Hägersten ?????????

johanrehn80 skrev:
aha........

grejen är att jag inte hittar numret. Har letat gula sidor och internet.

har nån numret? Eller letar jag fel?

heter de inte roadbike?

roadbike.se = dirtbike i Hägersten ?????????

De har tel 08-673 66 30

Nightwish skrev:
De har tel 08-673 66 30

Tackar, du är snäll du :tummenupp

som information, så jag inte blir idiotförklarad idag igen, det heter "KTM center i stockholm" i Gula sidorna. Att jag inte tänkte på det :kocko Det är ju löjligt att tro att de heter samma som står på stora skyltar på butiken

johanrehn80 skrev:
Tackar, du är snäll du :tummenupp

som information, så jag inte blir idiotförklarad idag igen, det heter "KTM center i stockholm" i Gula sidorna. Att jag inte tänkte på det :kocko Det är ju löjligt att tro att de heter samma som står på stora skyltar på butiken
De har inte delar på sveavägen,däremot har dom en butik som heter dirtbike i västberga som har drev o sånt. mvh//jacke

Nightwish skrev:
Fast de ska ha hemma i alla fall de vanligaste delarna och tillbehören även
på KTM butiken.

Nu hade inte nån av dem ett 15 drev...........

Enligt sveavägen så ska det finnas, men de i Hägersten visste inte om det fanns.

MYstiskt

Nån som har liggande?

johanrehn80 skrev:
Nu hade inte nån av dem ett 15 drev...........

Enligt sveavägen så ska det finnas, men de i Hägersten visste inte om det fanns.

MYstiskt

Nån som har liggande?

Inte ett skvatt mysiskt. Det är ju Dirtbike du har att göra med. Sök på forumet så förstår du. Ta och ring Lelles så har du drevet hemma på nån dag.

Spider skrev:
Inte ett skvatt mysiskt. Det är ju Dirtbike du har att göra med. Sök på forumet så förstår du. Ta och ring Lelles så har du drevet hemma på nån dag.

jag trodde att jag hade hittat ett smidigt reservdelsställe lite närmre än Lelles

men jag börjar förstå vibbarna nu

Varför hör du inte med olle ohlson på mc-sport arlanda eller Mör racing i södertälje? :7peta De är nog mer kunniga!

motardnisse skrev:
Varför hör du inte med olle ohlson på mc-sport arlanda eller Mör racing i södertälje? :7peta De är nog mer kunniga!

är inte så insatt i alla offroadbuiker ännu.

Ska kolla upp dessa två......... :tummenupp

Spider skrev:
Har man tur så svarar dom i telefonen efter en dag o beställa på nätet e ju bara att glömma,kan komma vad som helst i stort sett.

Nightwish skrev:
Fast de ska ha hemma i alla fall de vanligaste delarna och tillbehören även
på KTM butiken.
Var inne där i förra veckan för att kolla läget,blev ståendes o snacka ett tag med snubben i butiken,och som jag förstod det så hade dom inte några reservdelar alls.

Beställ online på karlströms motor istället så slipper du ringa och tjata på folk som "kanske" har i lager eller får in "när som helst". Delarna kommer efter nån dag, kanske redan nästa dag och det är fraktfritt vid kortbetalning.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back