Road Tripp Norge 2010

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Vem vill med under vecka 28 Vi åker den 12 Juli å är tillbaka den 15 .
Tanken är att vi tar in på Vandrarhotell som finns med vägen .
Pratade med GBG_PeHrssoN som är van Norge turist å tydligen så finns det ex antal hotell med vägen så det ska inte vara nåra problem.
Vi åker tidigt på morn nån gång vid 9:00
Var samlingsplatsen kommer vara kommer jag med senare när vi närmar oss Vecka28,men jag kan nog tänka mig att kungälv Mc donalds blir samlingspunkten

Dom som är med än så länge är :
JAG bland annat :)

1:Zajtar
2:GBG_PeHrssoN
3:Richi Rich
4:Falkenman 90%

Last edited:
Det är min sista jobbvecka så tyvärr kan jag inte. Hoppas ni får en riktigt härlig tur lika bra som vår ifjol!

Snart bär det av till Norge fyfan vad gott så som det ser ut nu så ska det regna på tisdag men vafan vi får ju köra ifrån det bara

Hoppas ni får en grym tripp! Kör försiktigt. puss o kram!

Tar det lungt boys trots all EXITEMENT! Would've given my right testicle....måste jobba veckan ut! Skicka lite mmms Richie-RIch! Det finns en vis väg där folk plåtar snövallar... glöm inte sidostödet när ni kliver av r1'anna! Sedan skall ni undvika visa krogar där brudarna inte samlas för att enbart dricker öl! njut!!!

Later
Q

Hade vart sugen. Men såg inte först nu.. Men nästa gång maby.. Hoppas ni har det ball :fyllisar

Tar det lungt boys trots all EXITEMENT! Would've given my right testicle....måste jobba veckan ut! Skicka lite mmms Richie-RIch! Det finns en vis väg där folk plåtar snövallar... glöm inte sidostödet när ni kliver av r1'anna! Sedan skall ni undvika visa krogar där brudarna inte samlas för att enbart dricker öl! njut!!!

Later
Q

haha syftar du på min fd sidostöd..hans fungerar i alla fall :va

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...