Road Rage MC på motorsportens dag...

Det öppnar tio, och eftersom en del ska ställa ut sina hojar där så åker vi från stan halv tio. (09:30.)

Men ALLA är välkommna att hänga med upp. Så alla som vill åka till motorsportens dag är välkommna att samlas 09:30 på shell (kuröd, blomsterlandet) på lördag!

Firefly skrev:
Det öppnar tio, och eftersom en del ska ställa ut sina hojar där så åker vi från stan halv tio. (09:30.)

Men ALLA är välkommna att hänga med upp. Så alla som vill åka till motorsportens dag är välkommna att samlas 09:30 på shell (kuröd, blomsterlandet) på lördag!

Är det många som ska åka? De flesta kör väl förstås, men annars har de en förträfflig liten pub i Högsäter... Kunde kanske vara kul med lite kalajs.

*Lisan* skrev:
Är det många som ska åka? De flesta kör väl förstås, men annars har de en förträfflig liten pub i Högsäter... Kunde kanske vara kul med lite kalajs.

Tja...en annan festar loss på puben i h-säter på fredagen, så jag är redan där uppe.. bakfull och jävlig.. :3freak

Firefly skrev:

Om jag kommer upp på morgonen e jag på... Alltid trevligt att åka hem till Dalsland. :)

Race

Tog ni en tur till Dalsland å var de där någon som fick stanna vid vägkanten å känna att pluskan blev mindre :( :( De finns något som heter gas på höger sida om man vill gasa ifrån :D Imorn blir de premiär tur med skjuts för att få in feeling innan man gasar på,så vi syns på vägen någon dag,,,,,,,

Arons Mc skrev:
Tog ni en tur till Dalsland å var de där någon som fick stanna vid vägkanten å känna att pluskan blev mindre :( :( De finns något som heter gas på höger sida om man vill gasa ifrån :D Imorn blir de premiär tur med skjuts för att få in feeling innan man gasar på,så vi syns på vägen någon dag,,,,,,,
Absollut. Give it a go..... See ya,,,,

Även om vi inte var kvar till sista man så var det rätt kul idag. Tyvärr fick ju Keith lite motgång på slutet. Men för oss övriga så var det kul hela långa dagen... Jag har dock idag anmält mig till www.tagen.se

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman