Road-kill är här!

Road-kill

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Norr om Göteborg
Hoj
Honda Hornet wanna be
Hej hopp alla sporthojjare....här kommer en lagomt galen :tuttar !

Hoppas jag kommer passa in här hos er....jag känner redan vartm för många trådar här.

Kom ihåg att kramas i trafiken i vår och glöm inte mc konsults dagar i Lidköping nästa helg! :yoparty

Är de nån som har en extra plats bak på hojjen är de bara att hojjta till (haha)!
I brist på annt ...just nu är de skiiiitans jobbigt att va utan hojj!

Drömmer om en Bulle jag! Hoppas han kan bli min snart! :)
 

Bifogat

  • yamma.jpg
    yamma.jpg
    63 KB · Visningar: 148
Last edited:
ett välkommen e väl på sin plats....

VÄLKOMMEN!!!!
 
Långa farbron skrev:
Välkommen :banana

Kolla GBG delen :)


Ska bli annars får jag köpa "peltor" i vår ...eller gräva ner mig alternativ döööö!

Förresten var du inte ganska aktiv i tråden om mannen som ville tejpa fast sin flickvän vid lyktstolpen? .....en myt på internet nu för tiden .....jag skratta så jag tjööööööt!...måste omgående väcka den tråden igen om jag hittar den!
 
Last edited:
Road-kill skrev:
Man säger bara spank U, spank U!
:squid ser ut som din hojj!

VA ska man få spanking....me like..
Ja lite lik min gpz900r e den allt.....frånsett att ja har hjälm*ler*
Hoppas vi ses på GP så man kan få lite spank offentligt...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top