RM-bilder

Magnus J.

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
Inget....tyvärr
Finns det någon hemsida, eller person som har bilder
från årets samtliga RM-deltävlingar?

-M-

Magnus J. skrev:
Finns det någon hemsida, eller person som har bilder
från årets samtliga RM-deltävlingar?

-M-

Ja du, det undrar jag med. :va
Supermotard.se har varit på gång med sitt reportage från Gävle i cirkus 3 månader. Har mailat och undrat varför de inte uppdaterar men det verkar inte hända mycket.
Antagligen är boysen ute och åker hoj? :confused:
Eller bara :fyllisar :hihi

supermotard.se grabbsen e nog lite deppiga över att sidan och speciellt forumet är i princip dött, då e det väl inte så kul att lägga ner jobb på uppdateringar och sånt heller.
dom har ju bilder från de tre första RM-racen men från gävle har jag knappt sett en enda bild :confused:

rejser skrev:
supermotard.se grabbsen e nog lite deppiga över att sidan och speciellt forumet är i princip dött, då e det väl inte så kul att lägga ner jobb på uppdateringar och sånt heller.
dom har ju bilder från de tre första RM-racen men från gävle har jag knappt sett en enda bild :confused:

Det där går ju hand i hand, kommer dom inte med uppdateringar ofta kommer inte folk besöka deras sida heller, med följd att forumet kommer att fortsätta vara dött!

Chris Husky skrev:
Det där går ju hand i hand, kommer dom inte med uppdateringar ofta kommer inte folk besöka deras sida heller, med följd att forumet kommer att fortsätta vara dött!
Precis! Gör de sidan till en sidan där det finns all info man vill ha och allt är perfekt så kommer folk dit och forumet växer. Svårare än så är det inte....

Jag har sett bilderna som dem har ute på sidan, det är speciellt bilderna från Gävle jag skulle vilja se.

Kommer det vara så att man kan vara med i en av SM-SM deltävlingarna som det var i RM i år?

Det skulle nämligen bli den mest nordliga tävlingen (Gävle?) som man skulle ställa upp i då. Man skulle vilja se hur banan ser ut.

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa