Några bilder från kvällens åkning på mittsverigebanan. Nästa gång vill vi se fler Umebor på banan, RJ har nog plats för några hojar till på släpet om ni bjuder på en bulle eller två.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det vore ju inte helt fel! Problemet är hur jag motiverar det för familjen sedan var det ju ett annat litet problem, pengar. Skall höra med huvudsponsorn om vi kan utveckla samarbetet med ett litet besinkort också, OKQ8 duger. Krediten skulle kunna sättas till, NO LIMIT...norrlansguld skrev:"Visst kan de tyckas lite knäppt att åka totalt nästan 50 mil för 4 timmars körning."
Nej då ser det mer som ett tecken på bra omdömme![]()
Nästa steg är väl att investera i ett säsongskort och komma ner varje tisdag?
RJ skrev:Problemet är hur jag motiverar det för familjen......
Abloy skrev:Ta med familjen och de kan besöka IKEA medan du snurrar runt på banan, blir nog inget problem att få med dem om du lägger upp det på rätt sätt. Tänk vad mycket skoj de kan lasta in i släpet på vägen hem.
Ska försöka klippa ihop en liten film när jag får tid.
norrlansguld skrev:Då uppkommer ett nytt bekymmer, den stora utgiften då blir inte däck och bensin åt RJ utan allt som köps på Ikea som RJ inte visste att dom behövde.
Jo jag vet, det är bara därför Abloy har så rackarns bra och snabb hoj...Zvugge skrev:Men...Du ligger ju efter RJ![]()

Abloy skrev:
Abloy
Bjuder på en kexchoklad vid nästa körning! |
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem