Rix Fm - Äntligen Fredag, Reportage Om Oss!

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Nu på onsdag (den 24/9) kommer Äntligen Fredag-gänget ned till station Kl. 18:00 för att göra ett reportage om oss som kommer sändas på Rix FM.

Det vore skitroligt om så många som möjligt kan anstränga sig lite extra för att komma ner till stationen mellan 18:00 och 18:15!

VÄL MÖTT! :hej

//Funatic :tummenupp

Grymt!Det är nått som man inte får missa:) Ungefär när kommer det sändas? Så man har radion i höggstahugg :crash

Re: Rix

Alla i klubben MÅSTE komma detta är en ORDER :skrämd

Reportage om oss samt förmodligen den sista samåkningen och alla medlemmar måste träffas.

Mäktigt nu när vi är över 50 st :fakta

Vill gärna komma men vet inte om min nyopererade tå (!) kommer stöveln kanske blir kallt att åka med en sandal på höger foten :D
Mvh Albertsson

Skit !!!

Kan faan inte komma ska kika på speedway SM i eskilstuna imorn asså på onsdag åker dit redan 17:00 :fakta

:o ........... :crash

fortåkarnissen

Inge bra idé för mig, min framgaffel läcker olja från packboxen ner på skivorna när jag bromsar hårt.... känns INGE säkert =) :skrämd

VILL åka fort!

Nä vilken idiot :mad:
Det vore kanske inte fel o gasa av sig lite på någon bana,dra iväg hela remsan, fast det lär väl bli nästa säsong i så fall.

:zpy :zpy :zpy mycket vekhet som lämmnar min kropp just nu....man får anses som en judas...men bacillerna har fått min späda kropp på fall... :zpy :zpy :zpy ..skulle gärna vilja vara med men ni får väl väsnas åt mig å :rock ....long live Lakritsremsan :bow

Håller med vore det inte för er i styrelsen som fixar och ordnar allt så blev det ju ingenting. :bow

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon