Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
om jag kommer ihåg det kan jag ordna det till ikväll, finns en liknande bild i manualen.. Håll tummarna att jag minns det när jag är i verkstanGoodstuff skrev:Någon som har en ritning/skiss på en Aprilia RSV250, liknande den på TZ:an som jag har bifogat?
Vill inte ha ett foto eller en ritning av en RS250.
Goodstuff skrev:Någon som har en ritning/skiss på en Aprilia RSV250, liknande den på TZ:an som jag har bifogat?
Vill inte ha ett foto eller en ritning av en RS250.
Nordgren skrev:Vad ska du ha den till har du köpt Aprilia nu?
Jag skulle skissat av den Aprilia RSV250 ex McWilliams team QUB som jag sålde till Tyskland igår.
Här är en skiss på en Aprilia RS250 2000 från manualen. Jag har ingen RSV manual vet inte ens om det finns.
Torkel skrev:Hörde jag McWilliams?![]()
Notera speciellt en dekal på kåpan...
Det fanns en sån bild du söker (fast i färg) på Molinas RSV under säljes på Watz hemsida men jag hittar inte den längre tyvärr...
Torkel skrev:Hörde jag McWilliams?![]()
Men kom igen Henrik! Jag skrattar inte åt Jeremy alls! Han är ju min idol för f-n! Om du kikar på kortet (från Donington förra helgen) så står han bredvid Benji Dawson, en kille i England vars far är återförsäljare åt mig och som han ska coacha i år med sikte på några EM-race i höst... Läs även den vita texten i mitt inlägg och kika på bilden så ser du att de har mina dekaler på hojen, därav skrattande gubben...Nordgren skrev:Och vem f-n är du att skratta åt Jeremy McWILLIAMS om jag får fråga? Han är för mig en klar hjälte i alla fall. Men du känner kanske bara till 250 standard åkare från tiden efter klassen storhet...

Torkel skrev:Men kom igen Henrik! Jag skrattar inte åt Jeremy alls! Han är ju min idol för f-n! Om du kikar på kortet (från Donington förra helgen) så står han bredvid Benji Dawson, en kille i England vars far är återförsäljare åt mig och som han ska coacha i år med sikte på några EM-race i höst... Läs även den vita texten i mitt inlägg och kika på bilden så ser du att de har mina dekaler på hojen, därav skrattande gubben...
Trodde du hade bättre omdöme om mig än så.
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |