Ritning pa fender eliminator (R1 2002)

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tjena

Nan som vill dela med sig av en ritning pa en sadan for en R1 2002:a? Jag ar i USA (och har ej kopt ut/hamtat hojen an) men skulle vilja fixa nummeplatshallaren ASAP. Om nan har en ritning sa skulle jag vara mycket tacksam - ska lata vattenskara ut den och skulle vilja ha den klar till jag kommer hem. Den variant jag vill ha ar klart basic - i princip en platvinkel med tva "oron" for att fasta blinkersarna i. Om ingen har nat sant att bjuda pa sa skulle i alla fall halmonstret far att fasta prylen pa hojen uppskattas!

/Nicke

Nicke skrev:
Tjena

Nan som vill dela med sig av en ritning pa en sadan for en R1 2002:a? Jag ar i USA (och har ej kopt ut/hamtat hojen an) men skulle vilja fixa nummeplatshallaren ASAP. Om nan har en ritning sa skulle jag vara mycket tacksam - ska lata vattenskara ut den och skulle vilja ha den klar till jag kommer hem. Den variant jag vill ha ar klart basic - i princip en platvinkel med tva "oron" for att fasta blinkersarna i. Om ingen har nat sant att bjuda pa sa skulle i alla fall halmonstret far att fasta prylen pa hojen uppskattas!

/Nicke

Egen konstruktion för R6, men måtten är desamma för R1 -02. :tummenupp

platfaste.jpg

Kanonschysst!

E-mail notifiering funkade inte for mig sa jag sag det forst nu.

Tack igen!!!

Haha - jag ska tipsa om att du hjalper gamla damer over gatan hela dagarna osv! :D

Vi har kontor i NY men tva kollegor som varit over for tredje gangen pa mellan 1-3 manader vistelse har fatt sitta i forhor pa flygplatsen - bada fick komma in men tyckte att det var ganska "scary". Da galler det att saga att man inte bara ar over for att jobba utan ska jobba i projekt eller nat annat special.

Swedie skrev:
titta på www.vfxkits.com. De har lättöverskåderliga bilder på deras produkt.

http://www.vfxkits.com/pr_pivot_R1.html
en bit ner.

Åk förresten till INS o säg till dem att vara schysta mot svennen.

Så här blev det! McB - måtten är inte samma på R1:an. T.ex. 42 mm:s måttet är 70 och kabelhålet sitter nästan mellan de två hålen närmast reg.plåten.

Bifogat

• elim_1.jpg
    elim_1.jpg
    100 KB · Visningar: 63
  • elim_6.jpg
    elim_6.jpg
    44.2 KB · Visningar: 63
  • elim_4.jpg
    elim_4.jpg
    45.1 KB · Visningar: 64
*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back