Rita hur stereon är kopplat

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Är det någon här osm har något program för att rita hur man har kopplat sin hembio stereo.
Jag har milliarder med sladdar och prytlar som är över allt

Jag är ute efter ett program är jag kan lägga in tex min förstärkare och sedan koppla in alla grejor till den tillsammans med allt annat skit.

någon som vet något ?

Ska du bara rita ett schema? Sök på TinyCad, egentligen för elscheman men det fungerar rätt bra och är gratis. Annars duger nog Word eller skitprogrammet Visio ...

Du kan ju märka upp sladdarna med sådana där sifferklämmor man kan köpa på Elfa så kan du matcha sladdhärvan mot schemat.

Eller vad fan menade du? :3freak

Spinky Spendrup skrev:
Ska du bara rita ett schema? Sök på TinyCad, egentligen för elscheman men det fungerar rätt bra och är gratis. Annars duger nog Word eller skitprogrammet Visio ...

Du kan ju märka upp sladdarna med sådana där sifferklämmor man kan köpa på Elfa så kan du matcha sladdhärvan mot schemat.

Eller vad fan menade du? :3freak

med dator,xbox,ps2,joytech,dvd,radio,video,förstärkare,digitalbox ut till 2 tvapparater varav en med hdtv. är inte livet enkelt. digitalt ljud hit och digital bild hit och dit. vill inte tappa signaler på vägen.

skall uppgradera alla mina kablar nu så då tänkte jag att rita upp det fört så att allt stämmer innan jag beställer kablar för 15:- eller var det 15.000:-
ingen aning vart det slut men nu är du med på vad jag menar.

Hoppas du har en receiver som kan videoväxla och uppkonvertera videosignaler, annars blir det jobbigt.

morlock skrev:
Hoppas du har en receiver som kan videoväxla och uppkonvertera videosignaler, annars blir det jobbigt.

Vill helst slippa dra videosignalen genom stereon. har en joytech som sköter video signalen till alla enheterna upp till TV.n

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg