riskok.se's minicross?

karlE

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2004
Ort
umeå
Hoj
fiddy
den för 4500 tänkte jag på..va tror ni om den? någon som har köpt elelr provat den?
 
Har beställt en JH110X, ska komma till Sverige i April.
Kommer att bli motard stuk på den på sommaren och isdäck på vintern. :tummenupp

Edit: sorry, reklam.
 
Last edited:
Hornet_Fredde skrev:
Har beställt en JH110X från Riskok, ska komma till Sverige i April.
Kommer att bli motard stuk på den på sommaren och isdäck på vintern. :tummenupp
Jag beställde också en igår, och satte in pengar på hans postgiro till idag.
Har du fått nån typ av bekräftelse att du är med i omgång 4?
 
ec2bme skrev:
Jag beställde också en igår, och satte in pengar på hans postgiro till idag.
Har du fått nån typ av bekräftelse att du är med i omgång 4?

Satte in pengar igår, betalade min och kompisens samtidigt, har inte fått nån bekräftelse än. Det kommer nog, angav ordernumret på betalningen så pengarna inte kommer bort. Hoppas att jag kom med i beställning 4, sista betalningsdag var ju den 20:e.
 
ec2bme skrev:
Jag beställde också en igår,




Får min minicross i april oxå, fast ingen från riskok.....
Tänkte fråga dig om du vet nån bana som man kan köra på? Bor själv strax utanför Gbg, hade varit skoj om man kunde skrapa ihop ettpar o köra.... lr??
 
FiddeGlin skrev:
ec2bme skrev:
Jag beställde också en igår,




Får min minicross i april oxå, fast ingen från riskok.....
Tänkte fråga dig om du vet nån bana som man kan köra på? Bor själv strax utanför Gbg, hade varit skoj om man kunde skrapa ihop ettpar o köra.... lr??
Hade varit riktigt kul tror jag.
Då är ju som sagt frågan var man ska ta vägen, och de beror ju på var man vill köra.
På en crossbana, i skogen, gokartbana, typ industriområde eller vad man nu har tänkt sig.
Så vad hade du tänkt dig?
 
ec2bme skrev:
Hade varit riktigt kul tror jag.
Då är ju som sagt frågan var man ska ta vägen, och de beror ju på var man vill köra.
På en crossbana, i skogen, gokartbana, typ industriområde eller vad man nu har tänkt sig.
Så vad hade du tänkt dig?


Njae!!?? Vet inte riktigt, hade varit skoj på allt tror jag :banana men typ en liten crossbana med hopp o sånt, polarna har ju bara minimotos så dom e ju lite begränsade när man själv kommer att kunna köra överallt :yoparty
Får väl luska lite i det å se......
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top