Ringsignaler ör unga

Kan du höra signalen ?

• Antal röstningar
    0
Jag hörde inte denna på datorn, men jag vet vilken det är. På mobilerna hör jag den. Jäääävligt störande!

Ajajaj... :fatta!

Men så är jag liten med, 21 :hihi
Men som sasgt, 17 000 hz borde ni väl höra? Fast det är klart, vad kan man vänta sig av MC-folk? :yoparty

Hör ingenting. Däremot tjuter det dagarna i ända i korridoren utanför mitt kontor, med en frekvens som ligger precis på gränsen till hörbar för mig. Otroligt irriterande. Jag får lyssna mer på rockmusik så kanske frekvensbandet smalnar av lite ytterligare...

Last edited:
Jag kunde inte höra det trots att jag lade örat mot högtalaren på högsta volym. Däremot känns det som jag har lock för öronen nu :va

Sitter här med örat fullt av revaxör och papperstussar, så hörde inte iheller så mycket. :näsblod

På datorn hörde jag den inte, medans ungarna hörde den solklart, på min telefon hörde jag den, på grabbens telefon hördes den hur bra som helst.

Jag tror att det är väldigt olika hur bra högtalarna är på att spela upp den vid rätt frekvens.

Jag har annars nyss gjort ett riktigt hörseltest, och var betydligt bättre än genomsnittet för min ålder, så pass bra att vi började prata om hur jag hade skött min hörsel. (tyvärr dåligt enligt tanten på öron mottagningen)

Märker när det ringer ändå, eftersom alla hundar i området kommer springande. :D

Ps. Jag hörde, men vette fan om jag hört telefonen ringa i bilen. :tungan

Jag hörde den inte först men glömde att ta bort den i min playlist på datorn. F*N vad ireterande det där ljudet var när den spelades upp på hög volym. det verkar inte funka när jag bara ska spela upp det.

Ok jag hör skiten så från vad jag har läst i tråden så är jag alltså en kärring eller en fjortis.

Tack för den efter snart 28år på jorden ^^

Hör den på telefonen men ej i datorn. Har visserligen en bärbar med kassa högtalare.

hojbrud skrev:
2235499 konstigt mitt förra inlägg kom aldig in..
men ja jag hörde den och det gör fortfarande ont i öronen...

hur gör man om det till mp3?
för jag kan inte öppna din länk
Med ett program, du måste ha winrar för att öppna filen jag länkar till

Men jag är snäll idag, här har du båda ljudklippen i ett zip-arkiv så du inte behöver andra program :pannkyss
http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/ringsignal.zip

Back