ringsignal?

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
med ny telefon (sony-ericsson w8001) har möjligheten till nya ringsignaler kommit till mig. men jag kan inte komma på någon klämmkäck melodi/ljud.
förslag någon?

Ringlord :rolleyes:
Med den följer nöjet att se flera i din omgivning att också sträcka sig efter sin mobil.. :)

En ringsignal som jag hade i min W800i... :va
Sätt på din bluetooth så skickar ja :tomten

EDIT: Ladda hem denna och plocka bort .doc på slutet av filen. Jag förstår själv inte ett ord, men juggarna ska tydligen imponeras... :tummenupp

Bifogat

Last edited:
Jag kör med en kass MP3 låt made by Eminem..

Annars gillar jag den gamla vanliga "ring riiing" :yoparty
Den är så ovanlig numera när alla har grodjäveln och allt vad det heter :4skrika

Svanen skrev:
Annars gillar jag den gamla vanliga "ring riiing" :yoparty
Den är så ovanlig numera när alla har grodjäveln och allt vad det heter :4skrika
Det är ju Ringlord som är "den gamla vanliga "ring riiing" :yoparty"... :)

Ngn som hört introt på Looptroops senaste platta, låten heter Dm-87....den har jag, asgrym

Dra ner gratisprogrammet Audacity från www.download.com och klipp egna signaler av vilken låt eller ljudfil som helst.
När du ska göra en mp3-fil så kommer programmet antagligen fråga efter filen lame_enc.dll, den söker du upp i datorn och visar programmet var den ligger, sen är det bara köra på. Säg till om du saknar filen.

Själv har jag Just D - Jul igen, funderar på att byta nu
Beach boys - Surfin' USA är en höjdare som ringsignal :tummenupp

FreddaGädda skrev:
Dra ner gratisprogrammet Audacity från www.download.com och klipp egna signaler av vilken låt eller ljudfil som helst.
När du ska göra en mp3-fil så kommer programmet antagligen fråga efter filen lame_enc.dll, den söker du upp i datorn och visar programmet var den ligger, sen är det bara köra på. Säg till om du saknar filen.

Själv har jag Just D - Jul igen, funderar på att byta nu
Beach boys - Surfin' USA är en höjdare som ringsignal :tummenupp

Du behöver inte göra om ngt till w800:an, bara att lägga i mp3 mappen på minneskortet...sedan kopiera till telefon o sen välja till ringsignal, jag har en mp4 som ringsignal tom...

Ps..... AVATAR <--------

Jag kör med theme från läderlappen på högsta volym. Jävligt irriterande och ingen annan har den.

Esquire skrev:
Jag kör med theme från läderlappen på högsta volym. Jävligt irriterande och ingen annan har den.

Har Nokia tune, folk frågar var man kan ladda ner den gamla godingen... :rolleyes:

Det är dom det är fel på tycker jag.

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...