ringsignal?

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
med ny telefon (sony-ericsson w8001) har möjligheten till nya ringsignaler kommit till mig. men jag kan inte komma på någon klämmkäck melodi/ljud.
förslag någon?

Ringlord :rolleyes:
Med den följer nöjet att se flera i din omgivning att också sträcka sig efter sin mobil.. :)

En ringsignal som jag hade i min W800i... :va
Sätt på din bluetooth så skickar ja :tomten

EDIT: Ladda hem denna och plocka bort .doc på slutet av filen. Jag förstår själv inte ett ord, men juggarna ska tydligen imponeras... :tummenupp

Bifogat

Last edited:
Jag kör med en kass MP3 låt made by Eminem..

Annars gillar jag den gamla vanliga "ring riiing" :yoparty
Den är så ovanlig numera när alla har grodjäveln och allt vad det heter :4skrika

Svanen skrev:
Annars gillar jag den gamla vanliga "ring riiing" :yoparty
Den är så ovanlig numera när alla har grodjäveln och allt vad det heter :4skrika
Det är ju Ringlord som är "den gamla vanliga "ring riiing" :yoparty"... :)

Ngn som hört introt på Looptroops senaste platta, låten heter Dm-87....den har jag, asgrym

Dra ner gratisprogrammet Audacity från www.download.com och klipp egna signaler av vilken låt eller ljudfil som helst.
När du ska göra en mp3-fil så kommer programmet antagligen fråga efter filen lame_enc.dll, den söker du upp i datorn och visar programmet var den ligger, sen är det bara köra på. Säg till om du saknar filen.

Själv har jag Just D - Jul igen, funderar på att byta nu
Beach boys - Surfin' USA är en höjdare som ringsignal :tummenupp

FreddaGädda skrev:
Dra ner gratisprogrammet Audacity från www.download.com och klipp egna signaler av vilken låt eller ljudfil som helst.
När du ska göra en mp3-fil så kommer programmet antagligen fråga efter filen lame_enc.dll, den söker du upp i datorn och visar programmet var den ligger, sen är det bara köra på. Säg till om du saknar filen.

Själv har jag Just D - Jul igen, funderar på att byta nu
Beach boys - Surfin' USA är en höjdare som ringsignal :tummenupp

Du behöver inte göra om ngt till w800:an, bara att lägga i mp3 mappen på minneskortet...sedan kopiera till telefon o sen välja till ringsignal, jag har en mp4 som ringsignal tom...

Ps..... AVATAR <--------

Jag kör med theme från läderlappen på högsta volym. Jävligt irriterande och ingen annan har den.

Esquire skrev:
Jag kör med theme från läderlappen på högsta volym. Jävligt irriterande och ingen annan har den.

Har Nokia tune, folk frågar var man kan ladda ner den gamla godingen... :rolleyes:

Det är dom det är fel på tycker jag.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!