Ringsignal Sony Ericsson 630

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag har signalen "old phone" på min mobil. Problemet är bara att typ alla andra har den så jag svarar i mobilen nån gång om dagen bara för att nån annan nalle ringer...

Jag har en signal på min dator som jag skulle vilja ha som rignsignal på min mobil. Vilka format kan man använda i mobilen? Skulle man t.ex. kunna skicka över en wav-fil? eller är det bara midi som funkar? I min P900 funkar mp3:or som signal men min 630 har ju inget mp3-stöd vad jag vet... Hur göra?

(helvetet fryser till is innan jag skulle komma mig för att köpa en rignsignal)

Tänk jag har exakt samma problem som dej.
Kan man inte bara hitta en ringsignal som funkar i ur och skur för mej.
Jag har en K750i.

Jamba jamba jamba! Som sänder reklam flera gånger efter varann... suck. Tydligen många som köper de där signalerna, så tror nog nästa vi aldrig blir av med dom.

Kan du läsa ditt filsystem i din mobil, så kan du få reda på vilket filformat du behöver. Annars sök din tillverkares hemsida efter tips och trix. De brukar ha med det mesta i sin online-manualer.

Jag har oxå den där ringsignalen och var på väg att svara när nån annans telefon jämnte mig ringde.
(k750i)

Swedie skrev:
Jamba jamba jamba! Som sänder reklam flera gånger efter varann... suck. Tydligen många som köper de där signalerna, så tror nog nästa vi aldrig blir av med dom.
En stor del av befolkningen måste vara sinnessjuk. Annars skulle inte jamba, big brother eller riktig dyngmusik som günther finnas. Nån måste ju köpa eller gilla skiten för att det ska bli så populärt!
Helt galet

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...