Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar natt och skulle inte ringa någon efter 21-22 om jag inte visste att personen var vaken och pratbar. Men min förbannade jävla personalchef gillar att ringa vid 12-13 på dagen när man slutar 0800! Har funderat på att ringa hem till honom vid 4 på natten! Paaaayback!
Leifi Plomeros
Det kan ju vara så att man vill ha telefonen så man kan vakna av den om någon vill något viktigt. Som att någon närstående råkat ut för en olycka eller att det hänt något på jobbet så man måste rycka in extra tidigt. Då kanske man inte vill få reda på det när man vaknar åtta timmar senare.Har ni inte mobilen på ljudlös när ni sover?![]()
Jag har mobilen på ljudlös och liggandes på en tröja men ändå vaknar man av ljudet av vibrationern
Vibrationen går också att stänga av vettu
Själv så föredrar jag mailkontakt när jag säljer nåt, iaf tills köpet i stort sett är klart.
Jo det vet jag men jag vill använda min mobil som väckarklocka och ska inte behöva bli störd av folk som inte har något vett i skallen. Tjejen jobbar kväll och slutar sent på helgerna och ringer ibland då bussen slutat gå, därför stänger jag inte av.
Sålänge hojen skulle blivit såld skulle jag kunnat ta det samtalet vilken tid på dygnet som helst..
Nä, jag är inte alls bitter över att hojskrället fortfarande inte blir sålt... Suck...![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |