Ringart fastnade 'i polisens kamera'

:D Vilken skadeglädje jag drabbades av. Han har ju stått o talat om livsfarliga manövrar och oerhörda hastighetsöverträdelser som egentligen inte är nåt. Hela programidén blir ju löjlig när man tar upp fortkörning i "uppåt 160km/h".
40Km över- Bura in killen direkt.

Jag undrar varför polisen alltid får tag på förrövarna i det programmet. Engelska polisen måste vara ena rackare på att köra...

Ringart måste väl ändå vara sveriges töntigaste programledare???

Jag får såna krypningar i kroppen när jag ser honom i Tv så jag kan inte se hans program...

egentligen skall man väl inte glädjas åt andras olycka.. men AHAHAHAHAHAAAAAAHH

Ringart är en idiot! Inte bara som bilist ( :rolleyes: ) utan även som privatperson. När en vän till mig fyllde 30 (som känner Ringart) så träffade jag honom på en fest, har nog aldrig träffat nån mer egocentrisk person. Han stog å pratade om hur bra han va och hur mycket han har gjort i flera timmar.

Min jagmötelassieochhatadedet.

Som sagt, känns riktig löjligt när han står och pratar om livsfarliga fartöverträdelser, 30 km/h för fort på motorvägen. Bara onda människor kör så fort!

Måste dock säga att programmet tack vare Ringart är mycket underhållande då han är så skrattretande.

Det ligger stor talang i hans snygga bytten mellan de två kamerorna i studion :rolleyes:

Asken skrev:
Måste dock säga att programmet tack vare Ringart är mycket underhållande då han är så skrattretande.

Det är nästan största behållningen av programmet.

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen

"- Det är förstås vansinnigt dumt av mig. Men jag kan peka på ett antal förmildrande omständigheter - jag körde inte vårdslöst, jag var nykter och det var gles trafik."

Den redan tveksamma trovärdigheten rök snabbt. Jag hatar hycklare. Rätt åt honom. Muahaha :whip

Kenneth

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back