Ringa till clearalternatives?

rikard1979

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2005
Hoj
Yamaha mt-09 2017
Hejsan,
Har beställt en grej från clearalternatives, men har hittils inte fått någon hemleverans.. 2-3 dagar. :va

Vilket fall som helst, e-mail verkar dom inte svara på, så jag tänkte testa telefonen denna gång.

http://www.clearalternatives.com/

Hur ringer man 1-866-CLR-LENS ?? :rolleyes:

Har du beställt från utlandet och tappat tålamodet redan efter 2-3 dagar? Du får nog lugna dig ett tag...

rikard1979 skrev:
2367338 Hejsan,
Har beställt en grej från clearalternatives, men har hittils inte fått någon hemleverans.. 2-3 dagar. :va

Vilket fall som helst, e-mail verkar dom inte svara på, så jag tänkte testa telefonen denna gång.

http://www.clearalternatives.com/

Hur ringer man 1-866-CLR-LENS ?? :rolleyes:

angåendet tfn numret så står det bokstäver på knapparna du vet... amerikanarna kör med det ofta troligtvis för att dom inte klarar av att räkna.

1-866-257-5367 borde det bli... men bäst du dubbelkollar!

Jag tycker du ska vara glad sålängen grejorna inte dyker upp. Skitkvalitet är ordet som poppar upp i mitt huvud efter att ha köpt blinkersglas och bakljus därifrån.

OLJEKYLD GSXR skrev:
2367396 Jag tycker du ska vara glad sålängen grejorna inte dyker upp. Skitkvalitet är ordet som poppar upp i mitt huvud efter att ha köpt blinkersglas och bakljus därifrån.

Funkat skit bra för mig de 2 gångerna jag beställt...

Säger som Erik, tror du det tar 2-3 dagar från USA? Så snabbt går det ju knappt ens inom Sverige. Lite tålamod innan du ringer och skämmer ut dig :pannkyss

Beställde också där utan problem, väldigt nöjd med produkten också.
Dock tar det ju lite längre än 2-3 dagar från usa...

/N

Nä, men nu har ni missuppfattat mig lite ;)
Jag har väntat sedan 31:a juli, och betalade 20$ för fedex, vilket enligt deras hemsida ska gå på 2-3 dagar :D
Fick reda på idag att grejerna skickades idag, så nu får jag väl se hur lång tid det tar i verkligheten...

Men den stora frågan var hur man översätter ett sånt där konstigt nummer; men nu har jag även svar på det...

Tack.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...