Ring Rostig!!!

Jag ville ringa direkt men är det Eva eller Gunthelm det gäller?

Bifogat

• rostig.JPG
    rostig.JPG
    72 KB · Visningar: 89
Är man en vuxen människa och heter Gunthelm så har man ju gjort sig sjukt förtjänt av en massa osammanhängande telefonsamtal ifrån SH-folket! En klapp på axeln liksom.

Inte för jag har läst tråden, men trodde det stog "Ring Rosing!" och förväntade mig en riktig popcorntråd. Nu blev man ju lite besviken... :confused:

Fan vad mycket lustigkurrar det finns ändå.....:näsblod

För att återvända till trådskaparens ärende, så tror jag många glömmer hur grym deras hoj är, för att inte tala om bilisternas ovana vid att motorcyklarna plötsligt dyker upp igen.

Det gnälls ju mycket på inläggen, men ibland är det ju fan pinsamt dålig nivå, inlägg som detta är en förolämpning mot det redan utrotningshotade svenska språket!!!

Dock så är ju inlägget bra såklart, efter att ha gasat lite i helgen så höll man ju på att köra av ett antal gånger pga grus och bilister som inte vant sig vid hojar.. och det kan man ju räkna ut med arslet så kör som folk och håll er på hjulen!!

En liten snabbkurs:
Ring Rostig = Ringrostig
Hemst = Hemskt
Ifjor = I fjol
Mc förare = Mcförare
Hoj år = Hojår

Säga vad man vill om stavningen men tråden väckte ju uppmärksamhet iaf..... ;)

Henrik

Det gnälls ju mycket på inläggen, men ibland är det ju fan pinsamt dålig nivå, inlägg som detta är en förolämpning mot det redan utrotningshotade svenska språket!!!

Dock så är ju inlägget bra såklart, efter att ha gasat lite i helgen så höll man ju på att köra av ett antal gånger pga grus och bilister som inte vant sig vid hojar.. och det kan man ju räkna ut med arslet så kör som folk och håll er på hjulen!!

"På grund av" skrivs p.g.a. :rolleyes:
Förövrigt anses det obildat att använda fler än ett utropstecken.:glömdet

En liten snabbkurs:
Ring Rostig = Ringrostig
Hemst = Hemskt
Ifjor = I fjol
Mc förare = Mcförare
Hoj år = Hojår

Mcförare = Mc-förare ;)

För övrigt bra initiativ. Märkte själv att man var lite ringrostig under de första turerna detta året. Det kombinerat med en extra gasglad högerhand och dåligt väglag kan sluta illa.

"På grund av" skrivs p.g.a. :rolleyes:
Förövrigt anses det obildat att använda fler än ett utropstecken.:glömdet

<språkpolis> Kan bara instämma. Det får mig osökt att tänka på en viss "Furste" som har sjuk förkärlek till överanvändande av utropstecken/frågetecken. :)

Sedan tror jag bestämt att man skriver "pg a" :)

</språkpolis>

En av dom första hojarna jag såg i år var någon custom historia som skulle snirkla sig imellan ett par rader med bilar vid ett rödljus. När jag såg han komma vinglande i krypfart var jag helt övertygad om att han skulle repa upp minst ett par bilar. Såg inte bättre ut när det väl slog om sen heller, men med lite fart gick det ju ganska rakt i varje fall.

Gott å se att nån förstår vad man menar trotts missarna!

Men vissa har nog inget bättre för sig!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...