Självklart har du det! Det är nog ingen som säger emot. Som jag pm:at dig tidigare, det är pga sporthoj.com som jag började arbeta inom mc-branschen, träffade min tjej på ett födelsedagskalas hos en kompis som jag lärde känna via SH samt så startade jag ju även Highsider.se senare.
Det enda som Pysch skrivit är att kanske inte alla rr-förare är inne och läser eller iallafall skriver på SH. Men som andra skrivit så finns det heller inget större forum som man kan skriva på själv som användare än SH.
Lite synd att det bara är 5-6 pers i denna tråd som diskuterar fram och tillbaka. Hade vart kul om fler Pro SBK-förare gav sina synpunkter. Det jag hört från Pro-förarna är att alla (vad jag minns) vill fortsätta ihop med STCC och att det inte skulle gå att få ihop några pengar öht om man inte fortsatte med STCC. Sedan ska man självklart fortsätta förbättra osv. Men då är det viktigt med konstruktiv kritik, inte bara upprepa sig om att Pro SBK inte ska gå ihop med STCC.
Fan, själv får man nu uppoffra en dag och åka till Ullared med tejen idag. Hade jag reklamationsrätt Swedie?