Ring Knutstorp bandag (heldag) endast 600:-

Står inte så mycket på sidan, men antar att det är körkort eller licens som gäller? En man i blå kostym tog min lapp den 9e maj.... =/

Jag ska för säkerhets skull ställa frågan till Suzuki & Dunlop angående krav på att visa upp eller inte.
Faktiskt så har inte körkort något med om försäkringen skulle gälla eller inte!

Men har du licens? Har du licens så är det inget problem att anmäla och köra.

Återkommer.

/Nitrous
 
Jag ska för säkerhets skull ställa frågan till Suzuki & Dunlop angående krav på att visa upp eller inte.
Faktiskt så har inte körkort något med om försäkringen skulle gälla eller inte!

Men har du licens? Har du licens så är det inget problem att anmäla och köra.

Återkommer.

/Nitrous

Nej, jag har ju inte det.. =( Och numer inte ens ett körkort.. =/

Men tack för att du kollar upp det. :)
 
Så nu har både jag och Lillis bokat torsdagen:hojraket:hojraket
 
Det ramlar in lite anmälningar, kul :tummenupp
Ni kommer få en sjukt bra dag på Knutstorp. Endast tre grupper och totalt ca 50 st förare, alltså väldigt mycket plats på banan och ingen trängsel eller kökörning.

Grupperna kommer att vara,
Trafikförsäkrade Lugn
Trafikförsäkrade Snabb
Race/banhoj

Obs!! Det är inte fråga om en licensgrupp som kräver licens. Till gruppen Race/banhoj är man välkommen med en icke registrerad eller försäkrad mc, t.ex. tävlings mc eller banhoj (bandagsåkare).

För samtliga gäller att visa hänsyn till varandra och lämna goda avstånd. Det är ingen tävling eller rr-träning, alla är där för att ha skoj.

/Nitrous
 
Då va även jag bokad till knudan. Fy va detta ska bli kul :tuttar


Hur är det med buller? funkar min brölande dämpare eller man måste trycka på original :(
 
De e 95db som gäller på knudan oavsett vem de e man kör för.
 

Som alla säger, ut o skruva av det jävla extra röret. Behövs inte.
Att den skulle gå som en moppe med original har ja svårt att tänka mig.
Men i vilket fall som är det mer power än vad du behöver/klarar på knudan:tungan

Ses på torsdag:tummenupp
 
Haha, ja det får väll bli så :)
Synd du inte kör min grupp för dig hade jag rastat med en hand på styret :krama

Som alla säger, ut o skruva av det jävla extra röret. Behövs inte.
Att den skulle gå som en moppe med original har ja svårt att tänka mig.
Men i vilket fall som är det mer power än vad du behöver/klarar på knudan:tungan

Ses på torsdag:tummenupp
 
Haha, ja det får väll bli så :)
Synd du inte kör min grupp för dig hade jag rastat med en hand på styret :krama

Du behöver inte oroa dig, tänkte pröva någon av dom nya Suzuki modellerna. Och dom skicka dom inte ut i race gruppen. Ska ta en 125:a o blåsa om dig :tungan:krama:tuttar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top