Ring Knutstorp 18 augusti med KSP Racing

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Nytt pris: Ring Knutstorp 18 augusti med KSP Racing - 1000kr

Hej!
Som titeln lyder. Bandag på Ring Knutstorp den 18 augusti. Detta är en del i ett sponsorevent vilket gör att vi kommer ha ett par pass med bilar. För att fylla ut dagen vill vi erbjuda test och träningstillfälle för hojar. I dagsläget kommer vi att planera för en eller MAX två hojgrupper med max 25 förare. Fokus kommer att ligga på tävlingsförare eller rutinerade "bandagsförare". Detta kommer vara ett tillfälle med MYCKET körning. Pallar ni det?

Håll koll på www.kspracing.com för mer information. Vill ni anmäla ert intresse, maila på kristoffer (at) kspracing.com

EDIT: Nytt pris, 1000kr !!! :tummenupp

Last edited:
1000kr för en heldag på knudan!

Vi har satt priset till 1000kr för körningen 18 augusti!!!! :tummenupp

.

Litet intresse!?

Hittentills har det varit klent intresse. De knappt 10 personerna som har visat intresse får sannerligen gott om plats och körning!?

Är alla på semester eller redan bokat in bandagar strax före eller efter?

För att förtydliga, här blir precis lika mycket körning som på vilken bandag som helst, om inte mer! Skillnaden är att vi har ett sposnorevent där en sponsor vill ha ett pass i timmen för sina bilar. Dessa bilar är gatreggade "finåk" som ska få luftas på bana. Alltså inga räserförare med motorer som läcker eller sprängs i bitar!

Inte långt efter vår bandag är det ju dags för BOTT och sedan även STCC och Pro Superbike. Passa på och se detta som en ypperligt träningstillfälle!

Dessutom, alla ni som blev snuvade på SM-deltävlingen, kom ner och kör en bandag på Sveriges roligaste bana! :)

1000kr för 7x20 minuter

Fortfarande klent intresse, endast 7 pers. anmälda.... 1000 spänn för 7x20 minuters körning på Ring Knutstorp, billigare än så blir det inte!!!
Anmäl er på kristoffer (at) kspracing.com

:)

Jag har betalat in för två personer men inte fått någon bekräftelse, kommunikationsmässigt har det varit väldigt segt det kan också vara en anledning till det klena intresset.

Fortfarande klent intresse, endast 7 pers. anmälda.... 1000 spänn för 7x20 minuters körning på Ring Knutstorp, billigare än så blir det inte!!!

Kan man fortfarande anmäla sig om man inte tävlar utan bara har kört en del bandagar på knudan tidigare?

///Andreas

Har Mailat dig

Inget svar från dig så jag dyker helt enkelt bara upp på onsdag och
betalar på plats om jag inte hör något mer

Boys, jag har 60 mil ToR att köra så jag skulle uppskatta om ni svarade om det blir något eller inte.
Fortfaranade inget svar på mail heller, jag uppskattar ert initiativ men det är inte undra på att ingen anmäler sig när ni inte svarar varken här eller på mail.

Jag har betalat in för två personer men inte fått någon bekräftelse, kommunikationsmässigt har det varit väldigt segt det kan också vara en anledning till det klena intresset.

Hej!

Heter du Patrik, så har vi mejlats och jag har fått dina pengar.

Tack och välkommen på onsdag!

/Kristoffer (hänger inte på SH var eller varannan dag numera)

Kan man fortfarande anmäla sig om man inte tävlar utan bara har kört en del bandagar på knudan tidigare?

///Andreas

Hej!

Det går utmärkt. Dyk du bara upp på onsdag senast kl. 8.
Ha med dig jämna pengar, 1000kr
Välkommen!!!

/Kristoffer

Last edited:
Fortfarande platser kvar! Se tidschema här:

Preliminärt Tidschema
0700 – 0830 Inskrivning och besiktning
0815 - 0830 Genomgång med flaggvakter
0830 – 0850 Förarmöte och genomgång inför körning

0900 - 0920 Bilgrupp
0920 - 0940 MC långsam grupp / gatgrupp
0940 - 1000 MC snabb grupp / licenserade förare
1000 - 1020 Bilgrupp
osv
1200 - 1300 Ev. Lunchpaus, beslut tas på förarmöte
1300 - 1320 Bilgrupp
1320 - 1340 MC långsam grupp / gatgrupp
1340 - 1400 MC snabb grupp / licenserade förare
osv fram till 1600.

Maila eller ring för platsinfo.
Se kontaktuppgifter här ovan som Neutral postade eller gå in på vår hemsida; www.kspracing.com

Last edited:
Tack till alla funktionärer och förare för dagens bankörning!

Vi ses på KSP Racing trackday 2011 :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...