Ring Knutstorp 1-2 Juli (2 st heldagar)

Första passet så halkade jag runt med gamla ruggade däck som tog helt slut på 17 minuter.

Andra passet med bättre beggade däck gick skapligt men inte tillräckligt.

Resterande fyra pass gick på ren vilja i den stekande solen, sjukt mycket körtid och nästan inga vurpor alls.

PB lyste som vanligt med sin frånvaro, men jag ska på det igen den 23:e på Knudan, det ska f-n gå någon gång.

/T.Alanglös

Första passet så halkade jag runt med gamla ruggade däck som tog helt slut på 17 minuter.

Andra passet med bättre beggade däck gick skapligt men inte tillräckligt.

Resterande fyra pass gick på ren vilja i den stekande solen, sjukt mycket körtid och nästan inga vurpor alls.

PB lyste som vanligt med sin frånvaro, men jag ska på det igen den 23:e på Knudan, det ska f-n gå någon gång.

/T.Alanglös

När man gick för att säga hej till dig efter ett pass så låg du i en brassestol och kved efter syrgas... :D
Hur ska det då gå med PB? ;)
Sen ska du sluta att spana efter kameror när du far runt och ha en riktig show framför dom... Fokus på banan annars så ska jag gaffla på dig nästa gång ;)

När man gick för att säga hej till dig efter ett pass så låg du i en brassestol och kved efter syrgas... :D
Hur ska det då gå med PB? ;)
Sen ska du sluta att spana efter kameror när du far runt och ha en riktig show framför dom... Fokus på banan annars så ska jag gaffla på dig nästa gång ;)
Ok uppfattat, men var är alla posörbilder då? både jag och Gadde körde så sakta man kan med knäskrap.

Eftersom jag är lika seg på att skriva här som jag är på banan så tar de sin tid.

Som vanligt var det grymt bra arrangerat av actionpics, får tacka så mycket för att ni tar er tid att arrangera bra bandagar med bra personal!
Fick träffa en hel del nytt folk, mest gapiga sthlmare men alltid nåt;) :tungan

Smart som man är så drog man iväg på hojen eftersom de körde ihop sig med transport, på vägen hem så värkte ryggen och de fick bli en lösning med sveriges dyraste spännband och silvertejp.

En R1 wobblar inte alls med en 120 liter berghausryggsäck jag lovar:rolleyes:

Bifogat

• 20080703(004).jpg
    20080703(004).jpg
    80 KB · Visningar: 57
Ok uppfattat, men var är alla posörbilder då? både jag och Gadde körde så sakta man kan med knäskrap.

De e´ju den enda broms jag har!!! :huvet
Ska döpa om den till "Flintahoj"
Osså ska jag sluta knäskrapa i svängarna, för det finns inte effekt för det :näsblod
Så kanske jag kommer ner till 7:an, har 7 hundradelar kvar :gnissla

Mvh // Gadde

Så .. sorry för kattnappar tråden igen ... Men nu finns det lite i galleriet...
Fler bilder finns men man kan ju inte lägga ut alla :)

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar