Rimligt pris på R6/R1?

vilken årsmodell?

jag betalar 1324:- i månaden för hel/hel för min -01:a hos SalusAnsvar.

jag är den andra brukande ägaren på min R6a... men på ägarbeviset står det 7 eller 8st antal ägare :P hitils har mitt försäkringsbolag inte gnällt, utan är lika glada varje vår när jag ringer och vill hel försäkra samma hoj hos dem igen :P

de där med priset är intressant, varför så många tror att de är mer värt än va de är... mycket beror säkert på att folk inte amorterar på sina lån å vill ha tillbaka pengarna för att kunna lösa sina lån...

tror ingen är så puckad att de verkligen tror att de kan få tillbaka pengar på en bil/hoj som de brukat.

jag pröjsar 1600 / månad halv för min som är en 99. Får ringa SA imorgon o höra efter. Ålder och ort spelar ju stor roll också, själv är jag 23 och bor i stockholm och har haft kortet i 3 år. Kan ju ha med det att göra?

Varför kostar de gamla R1:orna så mycket? Det är skitenkelt....Det är vad folk BETALAR för dom fort.
Så fort ingen köper dom, sjunker priserna...inte svårare än så!

Grus i maskineriet vart det här. Ringde till If igen för att få premie på några olika cyklar. Jag uppgav tidigare i tråden att jag skulle få betala 5620kr halv/hel för en R6a från -02. Det visade sig nu att personen som gav mig denna prisuppgift slängt om två siffror i reg.numret så det hade blivit en annan Yamaha (XJS1100) så det var inte så värst konstigt att det blev så billigt.

Lite trist för nu blev premien istället 21300 halv/hel, men det positiva är att jag nu med riktigt gott samvete kan köpa en nyare sportcykel för de kostar lika mkt i försäkring som en gammal (dyr) sporthoj. :tummenupp

Vad får du för 25-30k i dag? en ny moped:gnissla Beg priser följer nypriser
Alla har inte råd med nytt

Back