Långa farbron
Yster tokfrans
Problemet med allt sådant här är väl att dom som skulle behöva läsa det mest ,är dom som förstår det minst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Din fascinaton för olyckor är ju sjuklig !
Jag anser inte att jag ska behöva redogora för varför jag rapporterar så ofta i olyckstråden, det finns anledningar men de har ni inte med att göra![]()
Vi (du, jag och många med oss) kanske skulle starta en ny tråd varje gång nån har kört en sväng utan att gå i backen.
Helt rätt.
vissa verkar ha en osunt intresse av dig.
Kanske har dom ett mamma-komplex?
Vilket yttrar sig igenom att man vägra inse vad någon påvisar och istället angriper personen som påvisar det.
Helt rätt.
vissa verkar ha en osunt intresse av dig.
Din fascinaton för olyckor är ju sjuklig ! Försök åtminstone att hålla dig i " din " olyckstråd.
*pling*
Tänk vad bra om man kunde samla alla olyckor som inte direkt har diskussionsunderlag i en tråd!
Är du lite ironisk nu![]()
Skulle inte det vara bra då?
Då jag än inte vet några anledningar till varför en tråd för varje olycka skulle vara bättre håller jag med.
...samla alla olyckor som inte direkt har diskussionsunderlag i en tråd!
Låter ju klockrent!
Du om någon bör väl veta att jag inte lägger all tid här, jag modererar 5 forum på en site där du är medlem med samma nick som här...vilket egentligen borde varit ett Pm
Skulle inte det vara bra då?
Jo, det är jättebra att samla alla olyckor i en tråd och det har funnits en sådan tråd men den har stängts av SH av olika anledingar. Läs Duckies inlägg en gång till så kanske det "plingar" till hos dig också![]()
Nu är jag inte helt nykter... vilket kanske(?) förklarar saken. Men det pligar inte till.Det blir bara rörigt.
![]()
Som jag tolkade Duckie
*pling*
Ny ide :ironisk
Tänk vad bra om man kunde samla alla olyckor som inte direkt har diskussionsunderlag i en tråd!
Som sagt den tråden (olyckstråden) har ju stängts av SH.
Och nu skiter jag i den här här diskussionen vill/kan du inte förstå mitt 1:a inlägg så är det det så
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |