Riktigt cool snubbe

Han var då inte dålig! Det är bara fantasi och vilja som sätter gränserna här i världen! :Bugar

D e fan otroligt. :Bugar

Jag e impad. Lätt. :bow

Coolt! Men ser inte hjulen lite veka ut? Nu vet vi ju inte (iallafall inte jag) med vilket tryck dessa hjul ligger mot marken, men tycker de verkar klena om man ska köra motorväg, eller ringen som han drömmer om (lär gå över 40 iaf :) )

Det är så skönt att se vilket otroligt "driv" det finns i folk.

Dessutom så blir det svårare att tycka synd om sej själv när man har lite ont i en vrickad fot eller så..... :rolleyes:

scud skrev:
Coolt! Men ser inte hjulen lite veka ut? Nu vet vi ju inte (iallafall inte jag) med vilket tryck dessa hjul ligger mot marken, men tycker de verkar klena om man ska köra motorväg, eller ringen som han drömmer om (lär gå över 40 iaf :) )

Nu förstår jag inte riktigt? Menar du hjulen som fälls ned vid stopp?

scud skrev:

Dom åker bara ner när han stannar!
Där av kolvarna som är tryckluftsdrivna...

På Motorvägen rör dom alltså inte marken. :hihi

Ball kille...
Verkar inte ge upp i första taget.
Inlines däremot verkar han inte ge sig på enligt honom själv!
Men vem fan gör det... :lol

MaScoot skrev:
Nu förstår jag inte riktigt? Menar du hjulen som fälls ned vid stopp?
Så det var trots allt bara jag som inte lyckades tänka. Klart de inte är nere när man åker, behövs ju inte (tanken slog mig förrut, men den slog jag bort).

Tänkte att de skulle ligga i hela tiden :D

synd att det ingår ett moment på uppkörningen numera som innebär att man måste kunna leda cykeln en bit. :huvet
men har han löst alla andra problem så kan detta säkert oxå fixas.
man blir ju grymt imponerad av beslutsamheten hos killen.

Jag trodde ni menade en av de två rullstolsbundna hojåkarna jag träffade på Nürburgring i juli. Båda hade skadat ryggraden i varsin hojolycka för ungefär fem år sedan, den ena hade en R1 och den andra en Gixxer 1000 med liknande stödhjul som den här killen.

Gixxer-killen var förlamad från bröstvårtorna och ned så han satt fast med kardborre i sadeln! Båda körde under 8.30 och om ni inte vet det så är det mycket mycket bra.

Båda var superpositiva och trevliga och gjorde att man fick lite annat perspektiv på vardagens små besvärligheter. :Bugar

Hoppas den här killen också kommer till Ringen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman