Riktiga stuntare >kungarna!

Status
Ej öppen för fler svar.
Bra kört kusin, se nu till att pallra dig in till stan nästa vecka så vi får fixa den där hjälmen!

Och se till att reta gubbjävlarna i Länghem riktigt mycket!

mäktig film :tummenupp varför vissa klankar ner på er är bara för att dem är avundsjuka, sorgligt men sant

Mycket imponerande.

Btw, när bakljuset tar i marken är du över 12an, snarare halv ett. Eller iaf kvart över tolv. :tungan

Emil_in_hifi skrev:
Bra kört kusin, se nu till att pallra dig in till stan nästa vecka så vi får fixa den där hjälmen!

Och se till att reta gubbjävlarna i Länghem riktigt mycket!
haha ska se till att dom vet vad som är sport. och kmr in och ser till att jag får en ny hjälm snart;)

fagerman skrev:
aaa men mt5:orna har väll fortfarande trumbroms.. och med trumbroms litar man inte så mkt på. var inte så negativ.. visst du kan skriva din kommentar på ett hyggligt sätt.. menar alla inte bara du red

Vad väntar du dig på ett sporthojsforum? :kocko

Ge grabbarna en chans... Så länge man beter sig moget och skriver vettiga saker ska man väll kunna posta en tråd utan att få en massa påhopp?

Grymt bra kört :tummenupp

Jag ser fram mot kommande filmer med lite större "moppar" :tummenupp

MackeNo1 skrev:
Ge grabbarna en chans... Så länge man beter sig moget och skriver vettiga saker ska man väll kunna posta en tråd utan att få en massa påhopp?

Grymt bra kört :tummenupp
tack så mkt MackeNo1. jag tycker vi gör rätt.. jag tycker vi inte har gjort något fel. eftersom jag vill bara visa och höra vad ni vuxna tycker och visa att det finns sånna som har framgångar till stunt fordon. men vissa gör ju så att man får mindre självförtroende när ni tex säger "det gör jag med en cykel" osv.. det finns inget fel på filmen eller på denna tråden... visst det finns moppeforum. men vi umgås med vuxna som säger att vi är riktigt duktiga och därför tänkte jag att att ni kunde säga vad ni tyckte med..

Hycklandet blir bara värre och värre på denna sida känns det som. Bara för att man kanske inte har möjligheten att åka SH så måste man ju ändå få drömma och leka med det som finns tillgängligt....? Ist. för att gnälla så kan ni som gör det, sätta er på sportbågarna och filma liknande trix med dessa så kan man sedan se ifall det är någon utav er som lyckas sätta tricken liraren på MT5:an gjorde.
Grymt kört by the way! :tummenupp

ElDiablo skrev:
sätt er på sportbågarna och filma liknande trix med dessa så kan man sedan se ifall det är någon utav er som lyckas sätta tricken liraren på MT5:an gjorde.
Speciellt den meningen tänkte jag skriva inte exakt men nästan.. frågan gäller fortfarande kan ni göra samma trix?om nbi gör det så låter jag er klaga på oss

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien