Riktiga kompisar!

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
Står på jobb som vanligt idag och har tråkigt, ska dra ett 11 timmars pass. då kommer min trevliga kompis ner iklädd skinnställ och hjälm och påpekar att det inte alls är för kallt för att köra... Snällt va? Och jag ska för övrigt jobba hela dagen imorgon...

(To do list: Misshandla polare...) :fatta!

pakopak skrev:
Står på jobb som vanligt idag och har tråkigt, ska dra ett 11 timmars pass. då kommer min trevliga kompis ner iklädd skinnställ och hjälm och påpekar att det inte alls är för kallt för att köra... Snällt va? Och jag ska för övrigt jobba hela dagen imorgon...

(To do list: Misshandla polare...) :fatta!

:hihi

Jag kan trösta dig med att det inte är specielt skönt ute nu. brrrr...
kom just in efter 3,5 mil.

här är det nog 10 grader. och på vilket sätt skulle det trösta mig att du också varit ute... BUHU! :huvet

Ja, jag tog ett par mil idag med faktiskt.
Premiärturen med hojen och för året. Mohahaha. Umeå förresten.

Mech skrev:
Ja, jag tog ett par mil idag med faktiskt.
Premiärturen med hojen och för året. Mohahaha. Umeå förresten.
Är vägarna torra där nu? Jag är i Östersund nu och det är bara snöfritt på de större vägarna där det är vatten och slask.

mb skrev:
Är vägarna torra där nu? Jag är i Östersund nu och det är bara snöfritt på de större vägarna där det är vatten och slask.
If there's a will, these's a way. Jag var ute och körde 4.5mil idag. :nicka

mb skrev:
Torra och torra... Får väl putsa ett par månader nu, men det var det värt kan jag säga. Folk glodde som bara den. Grymt skönt att bara vara ute. Om du åker ut mot Obbola och Holmsund, (om du vet var det är), så är det torrt ca 5 mil. Kung!

zykl0n skrev:
Jag kan trösta dig med att det inte är specielt skönt ute nu. brrrr...
kom just in efter 3,5 mil.

de e jatteskönt ute.. när de inte blåser dvs.. å de e ju lite svårt att undvika på en MC :)

va tvungen att göra ett pitstop hemma å värma mig nu..
väntar på att pappskallen som blockerat min nerfart ska iväg med sin bil, för jag parkerade lägligt precis bakom honom .. hehehe :fatta!

gjorde så en annan gång, å började skruva loss dörrsidan på golfen, sen kom tjommen som ägde bilen ut, satte sig i bilen å vänta... sen när han märkte att jag fortsatte skruva så kom han ut å undrade om de skulle ta lång tid.. snart klar sade jag.. tog väl 5 minuter till .. alltid lika kul

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt