Riktiga Epa/moppe-fuckon!

En sån här var jag inne på att skaffa i 15-16-årsåldern så man kunde ha för stadskörning vintertid istället för moppen/lätta mc:n. Men jag sket i det och körde tvåhjuling istället hela vintrarna :)

1360.jpg

"DU DIN JÄVUL!!
EPa äger o de er en lifsstil så cheften din bög!! bara för din pappa inte har råd att shöpa en epa till däj behöver du inte vara avunndtjuk på oss som kan ragga o få alla tjejer???"

Angående onani från forumet:
"Jadu.. Vanligtvis så är det väl i källaren, i en packbox?
Det blir väl under täcket. En riktig klassiker!" :D

Jag tror inte Sporthoj.com har något att lära från nämnda forum, det är redan "mästar-klass" på en del här inne.

Helt klart blivande sporthojåkare där. Kanske ska ta o bjuda in dem på nån trevlig liten fest. Kan väl börja med en svenska kurs. Verkar ju behövas!! :rolleyes: :hihi

Henkka skrev:
Haha.. Du e för skön! :rofl

Kom å tänka på den del historier jag har hör om folk som ska lära sig att köra traktor/frontlastare mm på jälla... hehhe. Du lär ju ha ett helt föråd med dessa historier ju!

1. Har själv gått 3 år på naturbruksgymnasium söder om sthlm. så nog har jag stories...

2. En gång körde vi in en baklastare i väggen så den fick motorstopp och ena gaffeln vart skev:rodnar

3. En gång körde min kompis i med en hjullastare m(L70) med skopa rätt in i mjölkbilens släp

4. En annan kompis backade upp på motorhuven på en Ford Transit buss med samma hjullastare :rofl Hans ursäkt efteråt var, "bussen stod inte där när jag parkerade"

Det är bara några små smakprov

Last edited:
Och det värsta är väl att dom gör det med tjejer som vi är alldeles för gamla för....Och det är ok...Suck. :7peta

Ny smiley, plockat från EPA-forumet

Bifogat

• respekt.gif
    respekt.gif
    4.9 KB · Visningar: 27
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...