Riktig knutte?

Jag är den som så mycket njuter av att höra cylinderns/cylindrarnas ljud, gasa
vidare och känna kurvans g kraft påverkande
balansen, njuta av accelerationen ur böjarna
och se på hojjen när man tvättat den.
Må bra av att känn att man har ett A på kortet,
Få leka med trotteln för att mysa av vibrationerna!
Hojjåkande e fan så jävla mysig. så jävla skönt.
 
Du var ju snabbt på fötter med tanke på hur våldsam vurpan var. :eek:
Skönt att se.
 
ta det lungt skrev:
Det gör det säkert :D

Hehe, antingen så tog du det inte alls lugnt som ditt nick säger eller så tog du det JÄTTELUGNT så du inte fick nån styrfart å damp i backen?
Hoppas de gick bra med dig ivf.. Såg skinnstället, hur gick den revan till?? :o
 
Jo det är lugnt med mig haltar lite bara. :crash
Revan berodde på att jag skulle kolla om det va bra att köra med nycklarna i fickan, tyckte det funkade rätt bra endast skinstället tog skada och dörren gick upp när jag kom hem. :tummenupp
Uppenbarligen så hade jag inte styrfart så det blir till att gasa mer på måndag. :rock
Har inget minne av själva uppstigningen siktade bara på ljuset i tunneln. :rock
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top