riktig idot i Helsingborg igår.

Status
Ej öppen för fler svar.
Hur fan ids ni bli så i gasen av simpla provokationer?

Eller vad tusan, fortsätt, det är ganska underhållande :-)

/perris
 
Haha, brukar aldrig kommentera sånt här skit.
Men vilken jäkla idiot rödljus-köraren verkar vara.
Oavsett om han tänder på provokationer finns det saker man absolut inte skojar om. Den gränsen har denna individ passerat för länge sedan.

Ha en trevlig kväll!
 
Hmmm... Jag skiter i debatten om körningen. Men hur är det statistiskt sett... Är det inte väldigt sällan som andra personer än just mc-föraren skadas ordentligt eller stryker med?
 
LOL vilket j-a moppefucko! Synd bara att det är mina skattepengar som går till hans framtida sjukhusräkning...
 
oj oj oj lite hård attityd de i tråden, tänkte bara tillägga att de inte var nån korsande trafik elr fotgängare o det skedde inte i 300kmh
vi får väl se om ja överlever morgondagens obligatoriska rödljuskörningar, ca 5 om dan blir de iaf i snitt


Hoppas det finns driftigt folk i Hbg som sätter stopp för såna nötter ! Verkar ju ändå inte spela nån roll för den lille pojken med den stora käften om han klarar morgondagen eller inte........

Vad är själva grejen med det hela ? Dra rödljus ?? Hallå !!! Blir man tuffare då ? Är man inte lika tuff om man slangar lite på nån mindre trafikerad väg ? Visserligen ingen som ser , men varför inte filma lite o lägga ut på nätet , så visar du hela världen hur duktig du är ? Inte bara lilla Hbg......
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top