Capt Awesome
1337
Jag har gjort en rejäl meckartabbe
och lyckats sabba insugskammen en aning, och nu passar den inte in där den ska sitta. Det är själva änden på kammen som blivit lite skev (tänk skev cykelfälg) och går därför inte att få ner i sitt spår. Skadan är liten och går inte att se med blotta ögat.
Kunde inte hitta någon bild på en fazerkam, men den del (typ) som pilen pekar på är den som är skev.
Kan ett ett proffs med rätt verktyg rikta kammen, eller måste jag köpa en ny och vad skulle dessa alternativ kosta?
Jag skulle gärna vilja få tips på någon bra verkstad/person här Stockholm som skulle kunna skruva ihop hojen åt mig (tajma in kammarna och montera ventilkåpan).
och lyckats sabba insugskammen en aning, och nu passar den inte in där den ska sitta. Det är själva änden på kammen som blivit lite skev (tänk skev cykelfälg) och går därför inte att få ner i sitt spår. Skadan är liten och går inte att se med blotta ögat.Kunde inte hitta någon bild på en fazerkam, men den del (typ) som pilen pekar på är den som är skev.
Kan ett ett proffs med rätt verktyg rikta kammen, eller måste jag köpa en ny och vad skulle dessa alternativ kosta?
Jag skulle gärna vilja få tips på någon bra verkstad/person här Stockholm som skulle kunna skruva ihop hojen åt mig (tajma in kammarna och montera ventilkåpan).