Rikspucko!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Se det positiva i det hela, det behövs organdonatorer.

Och så länge begåvning och intelligens INTE sitter i de tranplantabla organen så borde de vara fritt att bidra till organbanken.
:D

Skulle hjärnan av någon anledning kunna transplanteras i en framtid kan man ju alltid önska att hårddisken kan raderas för att undvika lika beteende som ledde till donationen
:D

Idag vid 10:00 körde jag från Västberga till Norsborg i filen längst till höger. Ensam. Körde nog om tusen bilar på 7 minuter i 110km/h.

Hehe, Precis vad jag tänkte säga..
Varje gång jag kommer till sthlm så på dom bitar det är 3-filigt är det bara att lägga sig i den fil som är längst till höger, för den är nästa tom:va

Stockholmare har lite problem med den filen verkar det som, det kan ju inte vara politiskt, dom flesta i drar väl redan i högerfilen:D så det måste vara att det är bara bönder och gamla kärringar som gör i höger filen, och det tacka bondjäveln för, jag kommer dit jag ska på en halvmiss!!:yoparty

så jävla förbannad..

Imorse när jag körde på E18 in mot stockholm så är det en jävla pickup som
först inte ville flytta på sig.. Sen när jag ska köra om på insidan så försöker
han att preja mig!!! Så jag drog kjettingen i taket dIrEKt !!!!one1
Som tur var så klarade jag mig genom att gasa gärnett!1!

Sen kommer en långtradare som som också prejar mig,
men den här gången håller jag bara stumt och pressar mig förbi!

MVH
Jon Frigolith :yoparty

– Kolla den där killen, jag lovar, han kommer att bränna tvärs över filerna och ta kollektivkörfältet, säger plötsligt Terje och tittar på en Audi som närmar sig bakifrån.

Och mycket riktigt...

http://www.dn.se/sthlm/bilisters-korstil-bidrar-till-koerna-1.958289

ja, jag förstår varför Terje visste vad Audiföraren skulle ta sig för, han har en del av det där i sig själv han :D
Terje, surna inte till nu utan tänk Kistarakan, pärlemovit katana mot candyröd :D:D
såååådärja, nu tror jag den sura minen byttes mot en salig :tummenupp

Tror inte jag är så mycket bättre själv egentligen.

De flesta i Stockholm verkar tycka att det är otäckt att köra i högerfilen. Så fort det finns fler filer än en så lägger sig "alla" i omkörningsfilen direkt även man kör i 85km/h på 90-väg. Det är mer regel än undantag man kör om på insidan då... Om det är exempelvis är trefiligt så är nästan alltid högerfilen den snabbaste. Sen behöver man kanske inte hålla dryga 200 km/h när man kör om på insidan, bara när man kör om till vänster =)

Trodde det var ja, men jag körde åt andra hållet hehe, sen har ja ju ingen gixxer.

De flesta i Stockholm verkar tycka att det är otäckt att köra i högerfilen. Så fort det finns fler filer än en så lägger sig "alla" i omkörningsfilen direkt även man kör i 85km/h på 90-väg.

Ja visst FAN är det konstigt. Har reflekterat på samma sak.
En grej till som kan reta gallfeber på mig är att vafan är det att titta på om några har krockat???? det är väl deras problem, varför måste folk va så jävla senationskåta? det är väl inget kul med att något har missat vägen lr träffat en medtrafikant, har dom inget annat att snacka med sin familj om på kvällen så man måste "köa" till sig uppslag, FAAN!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna