Riket

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Jag kollade i går och tycker att programet var si så där men jag hoppas att det utvecklas till det bättre. Det som stör mig överlag är alla dessa syltryggar som medverkar i såpor, det är så synd om dom, dom har svåra problem med en det ena o det andra lång tid efter att såpan är slut osv. Dom borde veta vad som förväntas av dom innan dom tackar ja till uttagningen.Dessa människor har ställt sin kropp till förfogande för att spela in en såpa och då är det bara att bita i hop och köra. :huvet

Jag är bara så glad att slippa silikonstinna, översminkade, uppumpade, stylade trendnissar som dyker upp i alla jäkla dokusåpor....

Tror Riket kommer att utvecklas till något bra. Inledningsavsnittet går ju ofta åt till att presentera deltagarna.*hoppas*
Tävlingen "hjulet" var GRYM!!! Jag hade backat direkt!!! *liten vattenrädd fegis*

exiteme skrev:
Jag är bara så glad att slippa silikonstinna, översminkade, uppumpade, stylade trendnissar som dyker upp i alla jäkla dokusåpor....

Tror Riket kommer att utvecklas till något bra. Inledningsavsnittet går ju ofta åt till att presentera deltagarna.*hoppas*
Tävlingen "hjulet" var GRYM!!! Jag hade backat direkt!!! *liten vattenrädd fegis*
Lite kul att den sjävlsäkra juristen åkte på pumpen i ämnet
ledarskap :hihi

Min kompis har dejtat Lillemor som åkte ut igår :yoparty (det var han som bestämde sig för att sluta dejta)

Det gör ju mig till kändis... :rolleyes:

chrilla skrev:
Min kompis har dejtat Lillemor som åkte ut igår :yoparty (det var han som bestämde sig för att sluta dejta)

Det gör ju mig till kändis... :rolleyes:

Ooooh en såpa kändis

:Bugar :Bugar

:tungan :D

Man tycker ju att de borde ta slut, alla dessa dokusåpor. Inte för att jag kollar så jag behöver ju inte störa mig men kan inte produktionsbolagen komma på nåt lite mer originellt att göra av med pengarna på?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back