Rik motorcyklist?

moses_

Medlem
Gick med
18 Jun 2014
Ort
Gtbg
Hoj
Egenbygge
Jag har en fråga jag behöver ställa till en motorcyklist med ett överflöd av pengar. Det är just kombinationen ”motorcyklist” och ”överflöd av pengar” som är det viktiga i sammanhanget. Jag har massor av vänner som kör men de uppfyller inte kravet på ”överflöd av pengar” utan de kör racet i ekorrhjulet, annars hade jag frågat dem. Att bara vara rik och inte köra motorcykel funkar inte heller.
Du som är rik och som kör hojj, skicka ett meddelande på min profil.
Ni vet troligtvis varför jag behöver fråga men inte vad frågan handlar om.
 
Last edited:

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Var går gränsen för rik?? Eller överflöd av pengar??
 

moses_

Medlem
Gick med
18 Jun 2014
Ort
Gtbg
Hoj
Egenbygge
Om några miljoner mer eller mindre inte påverkar ens liv är man rik.

Har man hus/lägenhet, bil, MC och utöver det har +10 milj. kr på banken eller i aktier är man rik.
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Ja
Vet att jag inte är ensam här...
Varför behöver du fråga?
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Han vill kolla så att dom inte råkar köpa samma Gucci skinnställ, ser så dumt ut när man fikar på stan!

:7peta
 

moses_

Medlem
Gick med
18 Jun 2014
Ort
Gtbg
Hoj
Egenbygge
Det är en motorcykel relaterad fråga gällande pengar. Syftet är ett gott för motorcyklister, det är därför man måste vara motorcyklist. Skicka meddelande till mig om ni vill veta.
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Ja
Vi är alla motorcyklister här, varför så sketchy?
 

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Gäller frågan vad man väljer för modell å utrustning eftersom prislappen inte är avgörande...
 

moses_

Medlem
Gick med
18 Jun 2014
Ort
Gtbg
Hoj
Egenbygge
Jag försöker inte vara sketchy men jag kan endast fråga i ett privat forum så som tex ett email, det kan inte bli offentligt än men kommer att bli.

Frågan gäller inte prislapp på modell etc.
 

notrightrider

Ägglord
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Det skumma är inte den hemliga frågan. Det verkligt underliga ör att profilen är reggad för 5 år sedan, och nu dyker denna kurragömmaleken upp.


Jag är motorcyklist! Jag är rik - på motorcyklar.
Antar att det inte kvalar heller.
 

moses_

Medlem
Gick med
18 Jun 2014
Ort
Gtbg
Hoj
Egenbygge
Jag har kört hojj i 15 år och varit medlem här i 5 år. Nu har jag en fråga till motorcyklister, vad är skumt med att jag ställer frågan till motorcykel forumet jag är medlem i sedan några år tillbaka?

Frågan handlar inte om hur många motorcyklar man har eller inte, den gyllene kombinationen är rik + motorcyklist. Så ser ekvationen ut och jag kan inte ändra på det, det är så verkligheten ser ut, inget jag bestämmer över, jag hade ändrat det om jag kunde
 

Vrak2005

Z800
Gick med
22 Mar 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Z800 -14
Han kanske letar efter någon som har lite deg över och kan tänka sig att bygga ett motorstadion i Göteborg.
 

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Ort
diket
Hoj
ducduc
Nyfiken blir jag i alla fall! När du skriver att det kommer bli offentligt sen, menar du att du uppdaterar tråden?
 

moses_

Medlem
Gick med
18 Jun 2014
Ort
Gtbg
Hoj
Egenbygge
@Knoddas - mer unicorn än popcorn kan man säga.
@Vrak2005 - Absolut, jag kan passa på att fråga om den "rika motorcyklisten" kan tänka sig bygga ett motorstadium i Göteborg åt dig, vem vet hen kanske nappar och bygger ett :) men då blir det två frågor jag behöver ställa.
@TwoStrokeMan - En golddigger förutsätter "sex" och "rik" i konceptet, mitt koncept förutsätter "motorcyklist" och "rik", inte riktigt samma sak men jag förstår att du tänker på sex... hela tiden.
@Kimbo - Jag kan uppdatera tråden och berätta vad den stora frågan var i ett senare skede, om jag får tag på en rik motorcyklist att fråga.
 

moses_

Medlem
Gick med
18 Jun 2014
Ort
Gtbg
Hoj
Egenbygge
@Geggamoja - Jag antar att du är en av de "rika" i och med att du skriver åt deras vägnar? annars pratar du bara gegga moja. Om man har mycket integritet vet man klart och tydligt vart man står i frågan, vem man själv är, och man är inte lätt påverkad av andra. Nej, det handlar inte om något scam, det handlar om motorcyklister, det är därför jag skriver på ett mc-forum.
 
Last edited:

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Ort
Nollberga, mellan Lortåkra och Normlösa
Hoj
Ducati 748, 848
Ett rätt bra utslag på myskometern blir det...

Jag har en fråga jag behöver ställa till en motorcyklist med ett överflöd av pengar. Det är just kombinationen ”motorcyklist” och ”överflöd av pengar” som är det viktiga i sammanhanget. Jag har massor av vänner som kör men de uppfyller inte kravet på ”överflöd av pengar” utan de kör racet i ekorrhjulet, annars hade jag frågat dem. Att bara vara rik och inte köra motorcykel funkar inte heller.
Du som är rik och som kör hojj, skicka ett meddelande på min profil.
Ni vet troligtvis varför jag behöver fråga men inte vad frågan handlar om.

Menar du med rik ngt i stil med: Köpa en Ducati V4R bara för att man tröttnat på färgen på 1299 Superleggeran? Och sen ändå inte riktigt använda någon av dem för att man tycker att en löjligt snabb båt vore nog roligare? Eller varför inte Ferrari?

Fordonsvarianten på att vaska skumpa?

Det vore kul att veta om ens någon så bemedlad och blasé finns på forumet.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top