Riding buddy

Anver

Ny medlem
Gick med
24 May 2020
Hoj
Yamaha XSR700
Tjena! Letar någon eller några att glida runt på hojen med. Är 26 år gammal, kör en XSR700 och tog kortet september 2019. Spelar ingen roll för min del vad du kör. Kör i Sthlm och hade varit kul att köra tillsammans med någon och fika någonstans!

På "Mälardalens Mc-turer och Mc-vägar" på FB finns det runt 1000 "buddies" i trakterna runt Stockholm där du säkert kan hitta någon/några att köra med :)

Tjena! Letar någon eller några att glida runt på hojen med. Är 26 år gammal, kör en XSR700 och tog kortet september 2019. Spelar ingen roll för min del vad du kör. Kör i Sthlm och hade varit kul att köra tillsammans med någon och fika någonstans!
Jag är på! Kör mt 09. Är 35. Hojta till så byter vi kontaktuppgifter! ????

Samma här - gäller för er båda! Jag är 32 och kör också en XSR700. Jag tog kortet nu i Maj! :D

Även här finns en som är sugen på fika och lite trevliga turer i sommar! 28år och yamaha xj6 hoj. Pga covid har jag dock inte fått uppkörningstid förrän 3e aug men är det någon som kan tänka sig stå på papper som handledare så hade jag gärna åkt en del i sommar!

Även här finns en som är sugen på fika och lite trevliga turer i sommar! 28år och yamaha xj6 hoj. Pga covid har jag dock inte fått uppkörningstid förrän 3e aug men är det någon som kan tänka sig stå på papper som handledare så hade jag gärna åkt en del i sommar!

Stå på papper = räkmacka :) Lite beroende var du bor och om du kan hänga med i vanligt MC-tempo...

Stå på papper = räkmacka :) Lite beroende var du bor och om du kan hänga med i vanligt MC-tempo...

Räkmacka/glass/soppa finns såklart på menyn ;)
Visst, kommer inte skrapa knä i slingerbulten men hänger absolut med i lite tempo. Håller till i Sickla och har även hojen här. Finns du i närheten?

Räkmacka/glass/soppa finns såklart på menyn ;)
Visst, kommer inte skrapa knä i slingerbulten men hänger absolut med i lite tempo. Håller till i Sickla och har även hojen här. Finns du i närheten?

Finns i Tyresö. Soppa inget som behövs då den går åt ändå oavsett. Jag brukar anordna en del turer och det skulle ju kunna funka att du hänger med på. Gruppen finns på FB och sök på "Mälardalens MC-turer..." så hittar du igen den och kan se lite hur det åks :)

Tips om bra ställe att fika på och träffa folk att åka med är Rapido MCK vid Gullmarsplan, Skansbacken 4. Öppet i stort sett varje dag året runt från kl 18.
www.rapido.se för merinfo.

Välkomna!

Jocke

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back