Ridegear.se

Aratron

http://www.tycon.se
Gick med
16 Oct 2004
Hoj
slutkörd 900rr, Pitpro 05
Beställde lite kläder därifrån den 5:e aug (innan den nya sidan kom upp) Förskottsbetalade och hade mailkontakt med dom. MEN inga saker har dykt upp än, mailat o frågat om allt har funkat som det ska men inte fått något svar, nån som har handlat därifrån? Är dom bara sega eller är jag för het på gröten? :va

Aratron skrev:
Beställde lite kläder därifrån den 5:e aug (innan den nya sidan kom upp) Förskottsbetalade och hade mailkontakt med dom. MEN inga saker har dykt upp än, mailat o frågat om allt har funkat som det ska men inte fått något svar, nån som har handlat därifrån? Är dom bara sega eller är jag för het på gröten? :va
Låter ju inte bra, snygga kläder hade dom iaf. Skriv gärna när du fått kläderna så man vet om det är ok att handla där, hoppas det löser sig för dig.
Mvh Billson.

Aratron skrev:

Har beställt därifrån nåra gånger tar lite väl lång tid men de kommer.... nästan så man undrar om dom beställer på beställning jaja du fattar kanske haha.....

Det kan vara småklurigt. Beställde därifrån för en månad sen. Efter 2v skickade jag ett mail och sa att får jag inte mina grejer inom 4 dagar så släng ordern, åker på semester.
Fick svar att de ska radera ordern för de har lite tjabb med datorer.
Ok tänkte jag, men likförbannat skickade dem prylarna som jag fick efter semestern.... jaja , ville ju ha skjortan så jag behöl den...
handla på bruhns.com istället!

Har handlat därifrån och förutom att det tar en jävla tid så har det funkat kanon... trevligt bemötande osv.

morecore skrev:
handla på bruhns.com istället!
Nackdelen med Bruhns är att man betalar mer för samma grejjer...

Annars så tycker jag att Iceman är bra att ha och göra med. De levererar snabbt också. Synd bara att Fleshgear har slutat tillverka byxan Stealh Cargo. :(

Anledningen till att de kan ha sina priser är att de vid order köper hem prylarna direkt från USA. De har inget lager att förvara skiten på..
Jag beställde en tröja där ifrån tidigare.. men efter 1 månads väntetid så gav jag upp och avbokade. En vecka senare dök tröjan upp på hemsidan, till tokrea-pris (dvs nedsatt från det redan billiga priset), bara för att de inte har nåt lager och fick lov att rea bort tröjorna.. Så om man är lite klurig och jävlig så kan man ju köra den taktiken om man vill.. :tummenupp :hihi

Edit: Måste oxå ge creds till iceman. Alltid snabba leveranser! Max 2 dagar från beställning om varan finns hemma.

Efter en stunds väntan så dök iaf byxor o tröjja upp idag, så allt verkar funka men tar lite tid bara :)

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8