Ride in peace broder

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Fin mc kortege ikväll med ett 20 talet hojar som anslöt, ett värdigt adjö till en mc vän som togs ifrån oss alltför många mil för tidigt. vila i frid Roger.

Tack alla som var där... Jag tvekade in i det längsta innan jag åkte, men nu känns det bra att jag var där.
 

Riders

Guest
Stort tack till alla som tog del i kortegen i kväll och till er som på annat håll skänkt vår kamrat, vän, broder, bror, pojkvän, son, morbror... sin tanke denna svarta stund!

Det är ett stort tomrum som infinner sig, stundoms tar luften slut i lungorna och det krampar till i bröstet. Roger är för oss en underbar person, stabil och inger ett lugn i våran vardag. Stress existerar inte i hans värld, en nogrann person i det han tar sig ann och oavsett vilka svårigheter som dyker upp så är han som en filbunke, lugn och metodisk.

Han är en av dom få som rakt igenom är Sig själv och som vi haft nöjet att få lära känna. Vi har alla vår speciella relation till Roger och kommer alla sakna honom på vårat sätt. Men helt klart är att vi alla saknar honom enormt mycket. Det är ett stort tomrum som lämnats efter honom och ingen kan ge svar på den enda frågan som finns! Varför?

Du är älskad min vän, du är saknad min broder och vart du än befinner dig just nu så vill vi att du vet att du har förgyllet våra liv med din vänskap och ditt broderskap! Vi kommer alla ses någon gång men i sinom tid, så tills den dagen kommer så gör vi vårt bästa för att gå vidare men det är svårt.

Jag saknar dig min vän... och jag vet att jag inte är ensam!
Ride In Peace broder
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Vila i frid Roger! Kommer aldrig att glömma dig du kommer alltid att finnas i våra tankar..
 

drexx

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Uppsala City
Hoj
K1200S-07
Vila i frid Roger! Fick nöjet och träffa/åka med dig två ggr bara, du var kanon trevlig och lättsam!
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top